مدیر عامل ستاد دیه یزد:

بازگشت ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد استان یزد به آغوش گرم خانواده‌

مدیر عامل ستاد دیه یزد گفت: با کمک نیکوکاران یزدی در دهه امامت و ولایت ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد استان به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   اسلام افشون مدیر عامل ستاد دیه یزد با اشاره به عملکرد این نهاد مردمی در دهه امامت و ولایت افزود: با کمک نیکوکاران یزدی ۱۱ زندانی جرایم غیرعمد استان با بدهی بیش از ۹ میلیارد و 500 میلیون ریال از بند حبس ر‌هایی یافته و با سپری کردن مدت تقریب ۴ ماه حبس به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

افشون گفت: ۲محکوم به دلیل عدم توانایی در پرداخت دیه ناشی از تصادفات رانندگی، ۴ نفر با عنوان بدهی‌های مالی غیرکلاهبرداری و ۵ نفر هم بابت تعهدات ناشی از مهریه در این طرح از بند زندان استخلاص یافتند.

مدیرنمایندگی استان یزد با بیان اینکه بالغ بر نیمی از کل بدهی این افراد به عبارتی معادل ۵ میلیارد ریال از سوی شکات گذشت شده است، افزود: در حال حاضر ۱۵۰ زندانی واجد شرایط به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد در زندان‌های استان یزد به سر می‌برند که از این تعداد زندانی ۲۰ نفر بابت دیه ناشی از تصادفات رانندگی و حوادث کارگاهی، ۶۰ نفر با محکومیت مهریه‌‎‌های پرداخت نشده و ۷۰ نفر هم بابت صدور چک بدون محل در پشت میله‌های سرد زندان حضور دارند.

انتهای پیام /ی

آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار