جشن سه سالگی درخت آرزو‌ها در اردکان

طرح درخت آرزو‌ها روز ۱۷ اسفند همزمان با شب میلاد فاطمه زهرا (س) با اجرای برنامه‌های مختلف شاد در پارک آزادی اردکان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ عاصی زاده مدیرعامل موسسه غیرانتفاعی باران اردکان با اشاره به برگزاری طرح درخت آرزو‌ها در این شهر گفت: این طرح با همکاری موسسه خیریه امام زمان (عج) و از طریق مدارس و مراکز خیریه اجرا می‌شود.

وی افزود: سال‌های قبل، این طرح با عنوان بوی عیدی با هدف اهدای عیدانه به کودکان مستحق در موسسه اجرا می‌شد، اما از سال ۹۴، این طرح به شکل جامع‌تری به همراه جشن و شادی در آستانه عید نوروز اجرا می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: هدف اصلی برگزاری این طرح کاهش فاصله میان نیازمندان و خیران و نشان دادن چهره فقر به افرادی که می‌توانند با بضاعت مالی خود از فقرا حمایت کنند، است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کودکان فقیر حتی از گرفتن عیدی ساده به عنوان خاطره‌ای ماندگار محروم هستند، امیدواریم اجرای طرح درخت آرزو‌ها بتواند نوروز خاطره انگیزی برای آن‌ها رقم بزند.

عاصی زاده با بیان اینکه آن‌ها باید از دوران کودکی واقعیت‌های جامعه را بشناسند و برای رفع آن تلاش کنند، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم کودکان دارای تمکن مالی با شرایط اقتصادی خوب و متوسط را با چهره فقر آشنا کنیم و آن‌ها را در همدلی و همیاری با خانواده‌های نیازمند آشنا سازیم.

وی گفت: فقر، بیشترین آسیب‌های اجتماعی را به جامعه وارد می‌کند. فقر، گاهی مشکلات و آسیب‌های جدی روانی، احساس حقارت و حالاتی شبیه به افسردگی را در افراد ایجاد می‌کند، امیدواریم با اجرای طرح‌های مختلف بتوانیم از بروز این آسیب‌ها جلوگیری کنیم.


انتهای پیام / ا

اجرای طرح درخت آرزوها در17 اسفندماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار