رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از پرداخت بیش از 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای رونق واحدهای تولیدی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سید حامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل افزود: امسال در ر استای رفع موانع تولید 175 طرح صنعتی و کشاورزی از تسهیلات رونق تولید بهره مند شدند.

وی گفت: 69 مورد از این تسهیلات مربوط به صنعت و 106 مورد دیگر هم مربوط به حوزه کشاورزی است و برای رونق این واحدهای تولیدی 2هزار و 380 میلیارد ریال از سوی بانک ها پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل نیازمند تسهیلات سرمایه در گردش هستند افزود: ضروری است بانک ها در پرداخت تسهیلات رونق تولید تسریع کنند.

عاملی اضافه کرد: واحدهایی که به بانک ها معرفی می شوند نباید بلاتکلیف بمانند و در صورت مصوب نشدن وام و یا مراجعه نکردن متقاضی برای دریافت وام، ابلاغیه به متقاضی صادر شود تا تعیین تکلیف شده و در صورت مراجعه نکردن فرد دیگری به جای وی معرفی شود.

وی گفت: دولت تدبیر و امید برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی از واحدهای تولیدی حمایت می کند و همه مدیران دستگاه های اجرایی هم باید از طرح های اشتغالزا حمایت کنند.

تاکنون در استان اردبیل 900 واحد تولیدی و صنعتی پروانه فعالیت گرفته اند که از این تعداد 600 واحد فعال و نیمه فعال هستند، پارسال حدود 240 طرح و واحد تولیدی راکد استان با استفاده از تسهیلات دولت فعال شدند.

انتهای پیام/ح

دریافت 900 پروانه فعالیت برای واحدهای تولیدی و صنعتی در اردبیل

برچسب ها: تسهیلات ، صنعت ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.