فروش صنایع دستی اردبیل در بازار تاجیکستان

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: کشور تاجیکستان به دلیل اشتراکات فرهنگی بازار مستعد برای فروش صنایع دستی این استان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علیرضا دباغ عبداللهی ،معاون صنایع دستی میراث فرهنگی استان اردبیل افزود: به دلیل نزدیکی مسافت و همزبانی بازار تاجیکستان فرصت مطلوبی برای فروش تولیدات صنایع دستی اردبیل است و انتظار می رود مقدمات و الزامات حضور فراهم شود.

وی افزود: با توجه به اینکه بازار صنایع دستی این کشور فعال است به سادگی هنرمندان استان می توانند تولیدات خود را به فروش رسانند.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی استان گفت: پیش از این در کشورهای مختلفی صنایع دستی اردبیل به فروش رسیده اما نیازمند ارتقا کمی و کیفی بازارهای فروش هستیم.

وی بر لزوم حضور صنعتگران استان در نمایشگاه صنایع دستی تاجیکستان یادآور شد و افزود: متاسفانه تاکنون فرصت حضور اردبیل در نمایشگاه های صنایع دستی تاجیکستان فراهم نشده در حالی که استان های شمال شرق کشور حضور فعالی داشته اند.

دباغ عبداللهی به قابلیت های تولیدات صنایع دستی هنرمندان اردبیلی اشاره کرد و بیان داشت: تنها یک بار حضور در بازار تاجیکستان می تواند فرصت مطلوبی برای رونق صنایع دستی این استان در بازارهای جهانی فراهم سازد.

انتهای پیام/ع

حضور صنعتگران استان اردبیل در نمایشگاه صنایع دستی تاجیکستان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.