قرآن و عترت، حقیقت انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: قرآن و عترت، حقیقت انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در آیین افتتاحیه هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری در سالن غدیر شهرکرد، با اشاره به پشت سر گذاشتن ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به همه دست‌اندرکاران انقلاب اسلامی امید بخشید و دشمنان را ناامید کرد.

وی، همچنین هفته قرآن و عترت را برنامه‌ای بسیار ارزشمند در راستای محتوای انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: قرآن و عترت حقیقت انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: قرآن و عترت یکی از مسائل مهم اسلام است که بر اساس آیات و روایات باید در کنار هم و به درستی ترسیم شوند.

نکونام با تأکید بر برگزاری محتوایی جشنواره‌های هفته قرآن و عترت اظهار داشت: جشنواره‌های این هفته، زمانی جشن واقعی است که اهداف، مضامین و معارف دینی و قرآنی در بخش‌های مختلف آن تجلی پیدا کند.

وی گفت: باید داستان‌های قرآنی در قالب هنر، به گونه‌ای زیبا و با مفهومی رسا، روان و ساده برای مردم ترسیم و ارائه شود تا تأثیرگذار باشد.

نکونام در ادامه، توحید، نبوت، عدل، امامت، ولایت، غدیر، مهدویت، تقریب مذاهب، اسلام‌شناسی، اقتصاد مقاومتی، ایثار و شهادت، مدافعان حرم، مقاومت و پایداری، خودباوری، کانون خانواده، سبک زندگی، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، راست‌گویی، مثبت اندیشی، صلح و دوستی، مهربانی، ظلم‌ستیزی، گذشت، احسان به والدین، همسرداری، حقوق همسایه، حقوق شهروندی، محیط زیست، قانون مداری، امید، ازدواج، کار و تلاش، زکات، نماز، کسب حلال، کسب علم و دانش، توبه و معاد را از موضوعاتی برشمرد که باید در این جشنواره‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید با ارائه محتوای مناسب تلاش کرد تا نتیجه کار برای مخاطبان مفید و موثر باشد، نه اینکه خدایی ناکرده صرفاً به ظواهر اکتفا شود که باعث تلف کردن وقت و بیت‌المال خواهد شد.

از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه جاری به عنوان هفته قرآن و عترت استان چهارمحال و بختیاری نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش

جشنواره‌های هفته قرآن و عترت محتوایی باشد

برچسب ها: قرآن ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار