معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج:

تجلیل از هنرمندان مهمترین برنامه شهرداری و شورای شهر است

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج گفت: تجلیل از مفاخر فرهنگی و هنری استان در عرصه‌های مختلف هنر یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج سرکوت نجفی چهارشنبه‌شب در مراسم بزرگداشت هنرمند عثمان هورامی که با حضور استاندار و جمعی از مسولان و هنرمندان در سالن پردیس سینما بهمن برگزار شد، گفت: هنرمندان کردستانی در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و کردستان همواره خاستگاه هنرمندان برجسته در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری بوده است.

 وی افزود: تجلیل از مفاخر فرهنگی و هنری استان در عرصه‌های مختلف هنریکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج بیان کرد: برآنیم که با برگزاری جلسات مختلف و هماهنگی‌های صورت گرفته از هنرمندان کردستانی تجلیل کنیم که در اولین اقدام برگزاری مراسم بزرگداشت هنرمند موسیقی هورامان، هنرمند عثمان هورامی در دستور کار قرار گرفت..

اجرای مراسم موسیقی، اجرای شعر و همچنین پخش فیلم مستند زندگینامه این هنرمند از برنامه‌های  مراسم بزرگداشت عثمان هورامی بود.

در پایان از سردیس  این هنرمند عرصه موسیقی رونمایی شد.

سردیس هنرمند عثمان هورامی با همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در خیابان کوسه هجیج نصب خواهد شد.

انتهای پیام/ د م

برگزاری مراسم تجلیل از هنرمندان کردستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.