شیخ نبیل قاووق در همایش راز رضوان:

عماد مغنیه سرباز امام خامنه‌ای بود/او برای فلسطین زندگی کرد و شهید شد

معاون شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: عماد مغنیه سرباز وفادار امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای بود.

عماد مغنیه سرباز امام خامنه‌ای بود/او برای فلسطین زندگی کرد و شهید شد به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شیخ نبیل قاووق در همایش راز رضوان ویژه گرامیداشت دهمین سالگرد شهادت عماد مغنیه اظهار کرد: 10 سال از شهادت عماد مغنیه می گذرد و همچنان روح این شهید در مقاومت گسترده است .

وی با بیان اینکه عماد مغنیه هدف نخست دستگاه های اطلاعاتی جهان بود، تصریح کرد: عماد مغنیه سرباز وفادار امام خمینی(ره) و امام خامنه ای بود . وی برای فلسطین زندگی و مقاومت کرد و شهید شد.

شیخ نبیل قاووق با اشاره به اینکه فلسطین برای شهید عماد مغنیه همه چیز بود، گفت: وی مبارزه را از کودکی آغاز کرد و از زمان نخستین عملیات استشهادی علیه اسرائیل در منطقه صور، حاج عماد مغنیه تمام معادلات برتری و چیرگی اسرائیل را در هم شکست و آغازی برای پیروزی های امت اسلامی در فلسطین و لبنان بود.

معاون شورای اجرایی حزب الله لبنان بیان کرد: سال 2000 عماد اتاق عملیات را رها کرد و با فاتحان به سمت سیم خاردارهای عملیاتی اسرائیل پیش رفت، وی در آن زمان گفت این بزرگترین و شکوهمندترین روز برای من است که به مرزهای فلسطین رسیدم.

وی با تاکید بر اینکه اگر فداکاری های ایران در سوریه و عراق نبود، تمام منطقه سقوط می کرد و تحت اختیار داعش قرار می گرفت، ادامه داد: ایران عمق امنیتی و استراتژیکی مقاومت در فلسطین ، سوریه ، عراق، لبنان و حامی دائمی، همیشگی و راهبردی آنان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار