خطیب موقت جمعه شهرستان آبدانان:

مردم مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند

خطیب موقت جمعه شهرستان آبدانان گفت: وحدت،استقامت بر آرمان ها و ولایتمداری از پیامدهای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن 96 بود.

 مردم مظهر اقتدار ایران اسلامی هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  حجت الاسلام حسینی خطیب موقت جمعه ی شهرستان آبدانان با اشاره به حضور تماشایی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پیامد های مثبت داخلی و خارجی آن گفت:وحدت،استقامت بر آرمانها و ولایتمداری از پیامد های این حضور باشکوه بود.

خطیب موقت جمعه آبدانان نقش مردم را در پیروزی انقلاب،نقشی اساسی دانست و گفت:مردم مظهر اقتدار این کشورند که با پایبندیشان به آرمانها،هیچ وقت از اصل نظام عقب نشینی نکرده اند.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت آبدانان در ادامه با اشاره به شخصیت سیاسی حضرت فاطمه ی زهرا گفت:همه باید سیره ی زندگی و مبارزاتی و ولایتمداری حضرت زهرا را الگوی خود قراردهند .

وی در ادامه به کودتای نافرجام رضا خانی در سال۱۲۹۹ اشاره کرد و گفت :این کودتای نافرجام که هدفش ازبین بردن استقلال و کشف حجاب بود درس عبرتی تاریخی است که با آگاهی مردم و روحانیت نافرجام ماند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به ساقط شدن اف۱۶ اسراییل توسط موشک های سوری گفت:این اقدام نشان از قدرت و استقلال طلبی ملت سوریه است.

 

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه این هفته  امام جمعه موقت آبدانان 

برچسب ها: نماز جمعه ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.