راه‌اندازی 2 رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی همدان

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان از دريافت مجوز راه‌اندازی رشته کارشناس ارشد مدیریت پرستاری و دستیاری تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی در همدان خبر داد.

راه‌اندازی 2 رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فراهانی،معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان از اخذ مجوز دو رشته جدید پزشکی در استان خبر داد و اظهار داشت: وزیر بهداشت با راه‌اندازی رشته کارشناس ارشد مدیریت پرستاری در همدان موافقت کرد که این هفتمین رشته کارشناسی ارشد دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی است.

وی با اشاره به اینکه مجوز راه‌اندازی رشته دستیاری تخصصی طب فیزیکی و توان بخشی نیز دریافت شد بیان کرد: این رشته نوزدهمین رشته دستیاری دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.

فرهاد فراهانی با بیان اینکه در کشور تنها 6 دانشگاه علوم پزشکی رشته دستیاری تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی را دارند اضافه کرد:‌ راه‌اندازی این رشته بسیار حائز اهمیت است و واقعاً به دنبال آن بودیم که خوشبتانه مصوبه آن ارسال شده است.

وی با بیان اینکه سال آینده دانشجویان دو رشته را در دانشگاه علوم پزشکی همدان پذیرش خواهیم کرد ادامه داد: رشته‌های متعددی را در دست اقدام داریم که امیدواریم مجوز راه‌اندازی آن به زودی اعطا شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به راه‌اندازی دستیاری تخصصی چشم پزشکی در همدان افزود: یک بار توسط برد تخصصی حدوداً یک ماه و نیم قبل بازدید‌ها در مورد این رشته انجام شده که با وجود نواقصی به دنبال رفع و راه‌اندازی آن هستیم.

وی بیان کرد:‌ بازدیدها در مورد رشته‌های آناتومی نیز انجام شده و موافقت اولیه صورت گرفته که امیدواریم به زودی راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/ ش

دريافت مجوز راه‌اندازی 2 رشته پزشکی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.