قدردانی دکتر علی‌عسکری از رسانه ملی برای پوشش راهپيمايی 22 بهمن

رئيس سازمان صدا و سيما در يادداشتی از تلاش خانواده رسانه ملی برای پوشش گسترده راهپيمايی 22 بهمن قدردانی كرد.

قدردانی رئیس رسانه ملی از برنامه های دهه فجر صدا و سیمابه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دكتر علی عسكری، رئیس سازمان صداوسیما در یادداشتی از تلاش خانواده رسانه ملی برای پوشش گسترده راهپیمایی 22 بهمن و ویژه برنامه های دهه فجر قدردانی و به اهمیت این تبلیغ اشاره كرد. متن این یادداشت به شرح زیر است:

«خانواده رسانه ملی همواره در خط مقدم جشن‌ها، شادی‌ها، غم‌ها و ناراحتی‌های ملت ایران بوده است و درحد توان و البته با تمام وجود و همتش به هر كدام از این مقاطع تاریخی پرداخته است.

چند ماه گذشته هم از این روند تاریخی مستثنی نبوده است بویژه از حدود یك ماه و نیم پیش كه بدخواهان و دشمنان این ملت روند یك سری اعتراض‌های اقتصادی را به اغتشاش و آشوب تغییر دادند و امنیت؛ این مولفه مهم مردم و نظام را با چالش مواجه ساختند.

در این مدت خانواده رسانه ملی با صبر، تدبیر و تعهد هم فضای كشور را به سمت آرامش برد، هم ماهیت آشوبگران را افشا و اهداف از پیش طراحی شده آنان و حامیان شان را تبیین كرد و هم با نمایش به موقع حضور خودجوش مردم در شهرهای مختلف بعد از این حوادث، فضای مبهم و غبارآلود موجود را شفاف و عیان كرد و زمینه را برای 22 بهمنی باشكوه فراهم ساخت.

این حركت بزرگ و جهادی همكاران سازمان زمانی اهمیتش بیشتر می‌شود كه تكاپوی هماهنگ و برنامه‌ریزی شده شبكه‌های ماهواره‌ای معاند و وابسته به آمریكایی‌ها و صهیونیست‌ها و اذناب آنها را در فضای مجازی دوباره و دقیق مرور كنیم.

22 بهمن 96 كه رهبری معظم انقلاب آن را تماشایی‌تر از قبل پیش‌بینی كرده بودند با توجه به اتفاقات یك ماه گذشته و شرایط منطقه‌ای و اظهارات سخیف رئیس‌جمهور آمریكا بسیار مهم‌تر از قبل اهمیت پیدا كرد و برای پوشش گسترده و دقیق آن باید بازهم خانواده رسانه‌ملی همتی مضاعف می‌كرد.

حضور حدود هفت هزار نفر در وسط میدان 22 بهمن در سراسر كشور از همكاران حوزه‌های مختلف رسانه‌ملی و خیلی بیشتر از این مقدار در جام‌جم و مراكز مختلف و شبكه‌های برون مرزی یك برنامه‌ریزی دقیق، بهنگام و متعهدانه می‌خواست تا با زمانبندی مشخص حماسه‌ای دیگر از ملت رشید ایران اسلامی را به تصویر كشیم و الحمدالله همین‌طور هم شد و 22 بهمنی تماشایی برای همه ایران و جهان به نمایش درآمد.

روز 22 بهمن فرصتی دست داد تا در بعضی بخش‌های عملیاتی سازمان شخصا حاضر شوم و از تلاش متعهدانه همكاران عزیزم تشكر كنم اما بر خود لازم دیدم تا از طریق این یادداشت مختصر از تلاش متعهدانه و دلسوزانه همه همكارانم در حوزه‌های مختلف سازمان در سرتاسر كشور به ویژه در مقطع حساس یك ماه و نیم گذشته تشكری از صمیم دل داشته باشم و از درگاه خداوند تعالی برای همه شما عزیزان بهترین‌ها را آرزو كنم.

سختی كار رسانه در شرایط كنونی كه همه دشمنان در مقابل ما با همه امكانات ایستاده‌اند و هرروز با روشی خاص علیه ملت ایران عملیات روانی می‌كنند بر هیچ‌كس پوشیده نیست و البته هیچ‌كس هم جز خانواده رسانه ملی آن را با پوست و گوشت و استخوانش لمس نمی‌كند با همه این شرایط سخت به لطف خدا و دعا و هدایت رهبری حكیم انقلاب اسلامی به اذعان دوست و دشمن دست در دست هم با موفقیت به پیش رفتیم و ان شاء الله بهتر، محكم‌تر و موثرتر از قبل در این مسیر گام برداریم.

در پایان باز هم به همه همكاران عزیزم درود و سلام می‌فرستم، خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم همواره خداوند تعالی یار و مددكار شما باشد.»

 

انتهای پیام/

 

پیام دکتری علی عسکری به خانواده رسانه ملی

برچسب ها: صداوسیما ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
واقعا برنامه های دهه فجر بسیار عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ساح
۲۲:۳۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
لطفا برای نوروز برنامه های بیست تدارک ببینید مثل پایتخت ما منتظریم درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
خواهشا سریال ها و فیلم های جدید و آموزنده بیشتری پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
واقعا برنامه های دهه فجر خیلی عالی بود
Germany
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
واقعا 22 بهمن امسال به یاد ماندنی است
Germany
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
من هم 22 بهمن رفتم جمعیت خیلی زیاد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
خدا قوت درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
سریال شبکه پنج تهران خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
خیلی عالی بود
Germany
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
امسال 22 بهمن خیلی باشکوه برگزار شد
آخرین اخبار