کرمی: نتیجه هفته پایانی تاثیری در جدول نداشت / ۲ تیم اول جواز آسیایی گرفتند

رئیس سازمان لیگ هندبال کشورمان گفت: نتیجه ۲ بازی هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان که برگزار نشد، تاثیری در جدول نداشت.

کرمی: نتیجه هفته پایانی تاثیری در جدول نداشت / ۲ تیم اول جواز آسیایی گرفتندمراد کرمی رئیس سازمان لیگ فدراسیون هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت بازی های برگزار نشده هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان کشورمان گفت: نتیجه بازی هایی که در هفته پایانی برگزار نشد با نتیجه 10 - 0 به نفع تیم هایی ثبت شد که در زمین حاضر شده بودند. البته نتیجه این بازی ها در جدول تاثیری نداشت و تیم های سقوط کرده و عنوان دار مشخص شده بودند. 

او درادامه افزود: تیم های تاسیسات دریایی تهران و نفت و گاز گچساران که به عنوان اول و دوم لیگ برتر دست یافتند جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردند و تیم های نماینده کردستان و بهمن و بهبهان هم به لیگ دسته اول سقوط کردند. 

کرمی درباره حضور تیم قهرمان در رقابت های قهرمانی غرب آسیا گفت: تیم شهید چمران لارستان امسال به عنوان نماینده کشورمان  و تیم ملی در این رقابت ها شرکت کردند احتمالا از سال های آینده تیم ملی در این رقابت ها حاضر شود. 

او در خصوص برنامه این دوره رقابت های قهرمانی هندبال غرب آسیا بیان داشت: تیم های سوریه ، اردن ، عراق ، قطر ، ایران و لبنان در این دوره از رقابت ها حاضر هستند. این بازی ها به صورت دوره ای برگزار میشود و تیم هندبال شهید چمران لارستان تاکنون موفق به شکست تیم های عراق و لبنان شده است. 

رئیس سازمان لیگ در پایان و درباره لیگ آقایان عنوان کرد: این رقابت ها 17 اسفند به پایان می رسد و هماکنون 3 هفته از آن باقی مانده است. 

انتهای پیام / 

اظهارات مراد کرمی درباره لیگ هندبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار