شجاعی: می‌خواهم قدم‌های خوبی برای بسکتبال بانوان بردارم

همسر مرحوم منصور پورحیدری گفت: امیدوارم بتوانم برای ارتقا و توسعه بسکتبال بانوان مثمرثمر باشم و  در این راه قدم‌های خوبی بردارم.

فریده شجاعی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره انتخابش به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال بیان کرد: 50 سال است در ورزش ایران حضور دارم و به آن خدمت کرده ام. امیدوارم بتوانم به بسکتبال هم کمک کنم چراکه عرق خاصی نسبت به این رشته دارم. از طرفی ارادت من به رامین طباطبایی(رئیس فدراسیون بسکتبال) و فریبا محمدیان(معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان) سبب شد زمانیکه آن ها از من خواستند سمت نایب رئیسی فدراسیون بسکتبال را برعهده بگیرم، نه نگویم.

او ادامه داد: امیدوارم بتوانم برای ارتقا و توسعه بسکتبال بانوان مثمرثمر باشم و  در این راه قدم های خوبی بردارم. البته برای خدمت رسانی به بانوان بسکتبالیست به دعای مردم و حمایت رسانه ها هم نیاز دارم تا از این طریق آن ها را به جایگاه خوبی برسانیم.

شجاعی درباره آخرین وضعیت مطالبات مرحوم منصور پورحیدری از باشگاه استقلال گفت: 10 روز پیش پندار توفیقی با من تماس گرفت و اعلام کرد با جواد قراب در حال بررسی اسناد و مدارک مطالبات منصور پورحیدری است تا متوجه شوند مرحوم چه میزان از باشگاه استقلال طلب دارد. 

همسر مرحوم منصور پورحیدری اظهار داشت: در نهایت قرار شد زمانیکه ریز مطالبات پورحیدری مشخص شد با من تماس بگیرند. همین که دوستان پیگیر مطالبات منصور هستند باید خدارا شکر کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات فریده شجاعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.