خدامی خبر داد

کیوسک های مطبوعاتی و گلفروشی منطقه 6 ساماندهی می شوند

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 گفت: کیوسک های مطبوعاتی و گلفروشی همزمان با نزدیک شدن به ایام بهار و عید نوروز و در راستای حفظ آراستگی مبلمان شهری ساماندهی می شوند.

کیوسک های مطبوعاتی و گلفروشی منطقه 6 ساماندهی می شوندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افشین خدامی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه شستشو و رنگ آمیزی کیوسک های مطبوعاتی تا پایان سال به انتها می رسد، گفت: 171 کیوسک مطبوعاتی و گل فروشی در سطح منطقه وجود دارد و آراستگی و زیبایی این کیوسک ها تاثیر بسزایی در زیبایی شهر دارد.

خدامی همچنین به دستورالعمل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در راستای برخورد قانونی با فروشندگان و عرضه کنندگان سیگار و مواد دخانی اشاره کرد و گفت: فروش سیگار در کیوسک های مطبوعاتی به عنوان یک مکان فرهنگی غیرقانونی است، و کارشناسان اداره  ساماندهی ضمن بازديد از کيوسک های سطح منطقه، کیوسک های متخلف را پلمپ می کنند.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 تصریح کرد: مبارزه با فروش مواددخانی و سیگار در کیوسک های مطبوعاتی در راستای مصوبه شورای شهر و درخواست وزارت بهداشت و سازمان های متولی صورت می گیرد.

انتهای پیام/

ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی و گلفروشی قلب تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار