مسیر جدید قزوین به مهرگان به زودی احداث می‌شود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت راه جدید دسترسی مهر نشینان به قزوین برای حذف پرداخت عوارض، به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ احمد اصغری مهرآبادی در نشست بررسی مشکلات ناحیه شهری مهرگان افزود: برای اجرای این پروژه به طول ۶ کیلومتر ۱۲ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: در مسکن مهر استان قزوین خدمات زیربنایی تکمیل شده است و بغیر از گاز رسانی به چند پروژه، مشکل خاصی وجود ندارد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به نیاز این ناحیه شهری به نردبان ۵۵ متری، وزارت راه و شهرسازی دو میلیارد تومان برای خرید نردبان اختصاص داده است و دو میلیارد تومان هم توسط شهرداری محمدیه تامین خواهد شد تا این نیاز برطرف شود.

وی تاکید کرد: تعهد دولت در استان قزوین افتتاح ۹۵ واحد در اردیبهشت ماه سال آینده است که تلاش می‌کنیم این تعداد به بهره برداری برسد.

مهرآبادی گفت: روند کار در طراحی فضای سبز بسیار خوب بوده و تداوم خواهد داشت تا محیط مناسبی برای اقامت مردم مهیا شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: تا پایان سال آینده پروژه‌های مسکن مهر در کشور به پایان می‌رسد.

مهرآبادی گفت: طرح مسکن مهر در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر در ۲۱ استان کشور به پایان رسیده است.

مهرآبادی افزود: طرح مسکن مهر از سال ۸۶ در کشور آغاز شد و تاکنون ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور ساخته شده و دو میلیون واحد آن نیز به اتمام رسیده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: از دولت دو مصوبه گرفته ایم که بعد از مدتی اگر واحد‌هایی متقاضی نداشت این پروژه‌ها را به افراد حقیقی و یا حقوقی یا مشتری آزاد بفروشیم.

مدیر کل راه و شهرسازی هم با اشاره به اینکه ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های روبنایی نیمه تمام به ناحیه شهری مهرگان اختصاص یافته است گفت: از این میزان اعتبار تاکنون ۱۰ میلیارد تومان پرداخت شده و ما بقی به زودی پرداخت می‌شود.

حق لطفی همچنین افزود دو باب مدرسه که ساخت آن ۸۰ درصد پیشرفت دارد در سال ۹۷ به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

نشست بررسی مشکلات ناحیه شهری مهرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.