رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال از تدوام بارندگی ها و بارش بیش از 35 سانتیمتر برف در راه های ارتباطی کوهستانی و گردنه های برفگیر این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،محمد قربانی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال افزود: بارش برف همراه با کولاک ، کندی عبور و مرور وسایط نقلیه موتوری را در گردنه الماس واقع در جاده خلخال ، اسالم به همراه داشته است.

وی گفت: برغم بارش برف سنگین در بیشتر راههای ارتباطی منطقه در حال حاضر تمام راه های ارتباطی اصلی ، فرعی و روستایی شهرستان باز بوده و تردد خودروها در آنها جریان دارد.
قربانی با اشاره به تداوم بارندگی برف در راههای ارتباطی کوهستانی و برفگیر منطقه ، رانندگان را به همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر وسایل ایمنی زمستانی در زمان تردد در این راهها توصیه کرد.

رئیس اداره هواشناسی خلخال نیز از بارش بیش از 18 میلیمتر برف و باران در این شهر خبرداد و گفت: میزان بارش های باران و برف از ایستگاه های باران سنجی شهرستان متفاوت بوده و بیشترین بارش از ایستگاه روستای لنبر از توابع بخش مرکزی خلخال با 18 سانتیمتر برف و 17 میلیمتر باران در طول شب گذشته و امروز گزارش شده است.

فرامرض الله پور افزود: حداقل دمای هوای صبح امروز این شهر به یک درجه زیر صفر رسید که در مقایسه با زمان مشابه روز قبل تغییری نکرده است.

انتهای پیام/ع

تداوم بارندگی برف در راههای ارتباطی کوهستانی و برفگیر خلخال


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.