انفجار، منزل مسکونی در اراک را تخریب کرد + عکس

بر اثر انفجار یک منزل مسکونی در کوی امام علی اراک این منزل کاملا تخریب شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آتش پاد دوم مسعود آقازیارتی رئیس سازمان آتش نشانی اراک گفت: بروز انفجار در یک منزل مسکونی در کوی امام علی (ع) اراک این منزل را کاملا تخریب کرد.

آقازیارتی افزود: در پی تماس اهالی یک ساختمان مسکونی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر رخداد انفجار، بلافاصله نیرو‌های عملیاتی ایستگاه ۱۷۰ به همراه گروه امداد و نجات با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک، ساعت ۲۲:۵۸ شب خود را به کوی امام علی (ع)، ۲۰ متری مالک اشتر، کوچه برادران دوم رساندند.

وی با بیان اینکه بر اثر شدت انفجار شیشه‌های منازل اطراف شکسته و ریزش آوار ناشی از آن به سقف دو منزل مسکونی مجاور آن خساراتی وارد کرده بود اضافه کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و ایمن سازی‌های لازم را انجام دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی اراک ادامه داد: نجاتگران آتش نشان در بین آوار ناشی از این انفجار به جستجو پرداختند که خوشبختانه با توجه به حضور نداشتن ساکنان منزل مسکونی در هنگام بروز این حادثه، محبوس و مصدومی در پی نداشت.

وی بیان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و اطمینان از نبودن هرگونه خطر، منزل مسکونی را به عوامل انتظامی حاضر در محل تحویل داده و به ایستگاه مراجعت کردند.

آقازیارتی گفت: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی اراک در دست بررسی است.

انفجارو تخریب کامل یک منزل مسکونی در اراک

انتهای پیام / ج


انفجار منزل مسکونی اراک

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.