در وزارت علوم صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه مبارزه با اعتیاد در وزارت علوم

نمایشگاه عکس و پوستر دانشجویی، کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت مبارزه با اعتیاد در وزارت علوم افتتاح شد.

گشایش نمایشگاه مبارزه با اعتیاد در وزارت علومبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزارت علوم، محسن بندپی معاون وزارت کار، رفاه و اجتماعی و سردار علی مویدی، قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاه عکس و پوستر مبارزه با اعتیاد در وزارت علوم گشایش یافت.

در این نمایشگاه ۱۰۰ پوستر، عکس و نقاشی با موضوع آسیب‌های ناشی از اعتیاد که توسط دانشجویان کشور طراحی شده‌اند در معرض دید کارکنان ستاد وزارت علوم قرار گرفته است.

همچنین در حاشیه برگزاری، شصت و سومین جلسه کمیته فرهنگی مبارزه با مواد مخدر، پایگاه علمی و آموزشی «پیشگیری نوین» با هدف ارائه پژوهش‌ها و اطلاعات علمی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی رونمایی شد.

این پایگاه با تمرکز بر بخش آموزش در سطوح مختلف به عنوان تنها مرجع رسمی و تخصصی در زمینه پیشگیری اولیه از اعتیاد دارای بخش های: اخبار، علمی و آموزشی، یادداشت ها، جشنواره ها، منشورات، سیاست گذاری و قوانین، کتابخانه مجازی، پیام های پیشگیری و ... را شامل می شود.

همچنین این پایگاه به لحاظ هنری نیز فعال بوده و در زمینه های عکس، پوستر، کاریکاتور، فیلم کوتاه و انیمیشن، شعر و داستان در تلاش است با استفاده از ظرفیت های هنری پیام اجتماعی و پیشگیرانه را به صورت غیر مستقیم منتقل کنند.

انتهای پیام/

رشد اعتیاد در محافل دانشگاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار