تشییع پیکر مطهر شهید «محمدحسن جلی» در شهرضا

پیکر پاک و مطهر شهید تازه تفحص شده « محمد حسن جلی» پس از ۲۹ سال انتظار به آغوش خانواده خود بازگشت و با حضور پر شور مردم در شهرضا تشییع شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پیکر پاک و مطهر شهید والامقام «محمدحسن جلی» پیش از ظهر امروز بر روی دستان مردم شهیدپرور شهرضا تشییع شد و مردم این شهرستان از صبح امروز با حضور در میدان «حر» با پیکر مطهر این شهید 8 سال دفاع مقدس وداع کردند.

پیکر مطهر این شهید والامقام از میدان حر به سمت گلزار شهدای شهرضا در جوار آستان امامزاده شاهرضا تشییع و در جایگاه ابدی خود آرام گرفت؛ حجت‌الاسلام سیف‌اله یعقوبی امام جمعه شهرضا نیز بر پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام نماز خواند.

محمدحسن جلی فرزند حاج عبدالعلی در سال 1344 در شهرضا و در خانواده‌ای متدین متولد شد، وی تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه داد.

از شهید حمدحسن جلی وصیتی وجود ندارد ولی در گفته‌های او هنگام آمدن به مرخصی از جبهه‌ها، آمده است: امام(ره) را تنها نگذارید و به سخنان و رهنمودهای ایشان عمل کنید و همیشه به یاد خدا باشید و قرآن بسیار تلاوت کنید که عمل به قرآن جوابگوی بسیاری از مشکلات است.

محمدحسن جلی در دوران سربازی به صورت پی در پی در جبهه‌ها حضور داشت و سرانجام در 21 تیرماه 1367 در منطقه «زبیدات» به شهادت رسید.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.