ادعای وزیر خارجه انگلیس: ایران به تشدید درگیری‌های یمن دامن نزند!

بوریس جانسون در بیانیه‌ای از ایران درخواست کرد از راهکاری برای پایان دادن به درگیری‌های یمن حمایت کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، بوریس جانسون، وزیر خارجه انگلیس، با تکرار ادعاهای مقامات غربی علیه کشورمان، از ایران درخواست کرد به تشدید تنش‌ها در یمن دامن نزند. وی در حالی این اظهارات را بیان کرده است که سازمان ملل به تازگی مدعی شده است تسلیحات و موشک‌هایی ایرانی به یمن که اکنون در تحریم تسلیحاتی قرار دارد، ارسال شده است.

جانسون در بیانیه‌ ادعایی خود اعلام کرد: «من از ایران درخواست می‌کنم فعالیت‌هایی را که خطر تشدید تنش‌ها در یمن را به همراه دارد، متوقف کند و از راهکاری برای درگیری‌های یمن حمایت کند.»

وی افزود: «من همچنین از تمام طرف‌های این دیگری درخواست می‌کنم به طور کامل به قوانین بین‌المللی، از جمله قوانین بین‌المللی حقوق بشر پایبند بمانند.»

اظهارات وزیر خارجه انگلیس و دیگر مقامات غربی علیه کشورمان در حالی مطرح می شود که ایران بارها ادعای دخالت در امور منطقه از جمله یمن را رد کرده است.

انتهای پیام/

ادعای بوریس جانسون در خصوص مداخلات ایران در یمن

برچسب ها: انگلیس ، ایران ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خیلی مضحک است اسلحه های مصرف شده در تجاوز اشکار زمینی و هوائی و دریائی به مردم مظلوم یمن را انگلیسی ها تامین می کنند . در شورای امنیت مجوز کشتار مردم یمن را برای حکومت پلید ال سعود صادر می کنند و کشور یمن را از زمین و هوا و دریا محاصره کرده اند . انوقت تشدید درگیر ها در یمن را به ایران نسبت می دهد .
حکام امریکائی و اروپائی در دروغ گوئی اصلا شرم و حیا ندارند .
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۹:۲۷ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
آفرین به مردم بزرگ یمن که با طرفداری از استقلال و عزت خود در برابر جنایتکاران و تحریم کنندگان ملت ها ی آزاده این چنین مقاومت جانانه انجام دادند
Iran (Islamic Republic of)
عقل کل
۱۹:۲۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
جذابیت اینه که هرجای دنیا جنگ میشه آمریکا و هم کیشانش سریع کشور مظلوم تر رو که بهش تجاوز شده تحریم میکنن بعد هم ادعای حقوق بشر رو میارن وسط شما راست میگید به عربستان تسلیحات ندید نمیخواد ایران رو محکوم کنید...یعنی مردم دیگر کشورها باید خیلی کم عقل باشن که حرف‌های امثال شما رو باور کنن
آخرین اخبار