استقلالی ها به دنبال انتقام از الهلال در السیب!

تیم فوتبال استقلال تهران امروز ( سه شنبه ) باید در ورزشگاه السیب عمان مقابل الهلال عربستان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از گروه D ، تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان باید امروز ( سه شنبه ) در ورزشگاه السیب عمان به مصاف هم بروند که 2 تیم تلاش می کنند تا با پیروزی در این دیدار خانگی، بتوانند صدرنشین شوند و گام بلندی برای صعود به دور بعد بردارند.

پس از مناقشه سیاسی ایران و عربستان، کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) اعلام کرد که دیدار نمایندگان کشورمان با سعودی‌ها در کشور ثالث برگزار شود و همین اتفاق هم رخ داد و در سال گذشته، بازی‌ها در عمان و یا قطر برگزار شد و این فصل هم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای تیم های ایرانی و سعودی در عمان و ورزشگاه السیب برگزار می شود.

نمایندگان ایران در 2 سال گذشته دل خوشی از ورزشگاه السیب ندارند و در 2 رویارویی گذشته شان مقابل عربستانی ها در این ورزشگاه شکست خوردند و حالا شاگردان شفر در صدد رکورد شکنی هستند.

استقلال خوزستان با هدایت سید اکبر پورموسوی که فصل گذشته در گروه B لیگ قهرمانان قرار داشت و با کسب 9 امتیاز پس الز لخویا قطر به مرحله یک شانزدهم رسید، برابر الهلال قرار گرفت و در مجموع با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و نتوانست راهی مرحله بعدی شود.

استقلالی ها به دنبال انتقام از الهلال در السیب!

دیدار رفت این 2 تیم در السیب برگزار شد که برای نماینده ایران عبدالله گل به خودی زد و برای الهلال هم عبدالله الزوری و ادواردو گلزنی کردند.

همچنین در فصل جدید لیگ قهرمانان و در گروه A تراکتورسازی دیگر نماینده ایران هفته قبل برابر الاهلی دیگر نماینده عربستان در این ورزشگاه به میدان رفت و شکست خورد تا 2 باخت نتیجه دیدار نمایندگان ایران با عربستان باشد.

حالا استقلال با هدایت وینفرد شفر فرصت دارد تا با پیروزی مقابل الهلال، هم طلسم امتیاز نگرفتن ایرانی ها در السیب را قطع کند و هم انتقام شکست 4 بر 2 استقلال خوزستان مقابل این تیم را بگیرد.

دیدار تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان امروز ( سه شنبه ) از ساعت 19 در ورزشگاه السیب عمان برگزار می شود.

انتهای پیام/

ایرانی ها بدون امتیاز در السیب!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار