غم انگیز ترین اتفاق در سقوط هواپیمای تهران-یاسوج

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از غم انگیز ترین اتفاق این سقوط صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هواپیمای شرکت آسمان تهران ـ یاسوج، به شماره پرواز 3704 که صبح  روز شنبه از فرودگاه مهر آباد تهران  به سمت یاسوج حرکت کرد، بعد از ۵۰ دقیقه پرواز از تهران  از رادار خارج شد و در ۳۰ متری قله کوه و درارتفاع ۱۳ هزار پایی و در منطقه سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرد که امروز در روز سوم عملیات جست و جو نیروی هوا و فضای سپاه از پیدا شدن محل دقیق سقوط هواپیما خبر داد.

گفتنی است؛ در این پرواز ۵۹ مسافر، ۲ مهماندار، ۲ نفر امنیت پرواز (محمد بهشتی و فرهاد معصومی) و ۲ نفر خلبان و کمک خلبان (خلبان حجت‌الله فولاد و کمک خلبان کاوه خلیلی) حضور داشتند.

در همین زمینه  اسماعیل رمضانی مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر و ضمن بیان غم انگیز ترین اتفاق این سقوط عنوان کرد: اگر ۳۰ متر بالاتر پرواز می کرد چنین اتفاقی نمی افتاد.
رمضانی نوشت:
"نکته غم انگیز ماجرا این است که نقطه برخورد به قله و ارتفاع آن نشان می دهد هواپیما احتمالا در حال کاهش ارتفاع برای نشستن در فرودگاه یاسوج بوده و اگر ۳۰ متر بالاتر پرواز می کرد چنین اتفاقی نمی افتاد."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار