نشست کمیته بحران کهگیلویه و بویراحمد در سی سخت

فرماندار دنا گفت: کمیته بحران کهگیلویه و بویراحمد در شهر سی سخت برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛   نشست کمیته بحران استان در فرمانداری شهرستان دنا در شهر سی سخت با حضور مدیران استانی و شهرستانی تشکیل شد.

فرماندار دنا با تسلیت ایام فاطمیه و همچنین سانحه دردناک سقوط هواپیمای 3704 تهران به یاسوج گفت: شهرستان دنا اولین شهرستانی بود که در عملیات امدادی و حتی پایش منطقه ای اطلاعات و سرنخ هایی از سقوط هواپیما را در اختیار مسئولان قرار داد.

عباس بهشتی رو با تقدیر از زحمات مسئولان و مردم شهرستان سمیرم و استان اصفهان از ابتدای وقوع این حادثه گفت: با توجه به ادامه عملیات امدادی در منطقه دنا و شهر سی سخت باید برنامه ریزی مناسب و جدید را که از فردا صبح در منطقه سی سخت قبل از طلوع آفتاب شروع می شود داشته باشیم.

وی از حضورتیم های تخصصی در منطقه دنای جنوبی برای عملیات امدادی بامداد امروز گفت: در این عملیات مشابه همان عملیات امدادی که در استان اصفهان صورت گرفته در مناطق 7گانه شهر سی سخت انجام خواهد گرفت.

حضور تیم های تخصصی برای امداد رسانی در دنای جنوبی، تشکیل چهار کمیته تخصصی برای عملیات بزرگ تجسس، جلوگیری ازورود خودروهای شخصی در مسیر رفت وآمد امداد گران، اسکان تیم های امدادی در شهرستان دنا ، تشکیل کمیته امنیتی ـ امداد رسانی و تفحص در 7منطقه شهرستان دنا از مهمترین مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ش

کمیته بحران کهگیلویه و بویراحمد در شهر سی سخت برگزار شد

 

برچسب ها: حوادث ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.