چنگیز مطرح کرد؛

حال عمومی کادر پزشکی بیمارستان فارابی اصفهان مساعد است/موضوع را از مراجع قضایی پیگیری می‌کنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه حال عمومی پزشک و کادر پزشکی بیمارستان در حال حاضر مساعد است.

حال عمومی کادر پزشکی بیمارستان فارابی اصفهان مساعد است/موضوع را از مراجع قضایی پیگیری می کنیمبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طاهره چنگیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص جزئیات ضرب و شتم پزشک و کادر درمانی بیمارستان فارابی اصفهان گفت: متاسفانه روز گذشته یکی از بیماران بخش اعصاب و روان مزمن که دچار آمبولی ریه شده بود، فوت می کند.

وی افزود: از زمانی که حال این بیمار روبه وخامت می رود، توسط پزشک متخصص داخلی ویزیت شده و به بخش مراقبت های ویژه منتقل می شود، اما عملیات احیا موفقیت آمیز نبوده و بیماری که دچار وقفه قلبی شده بود، فوت می کند.

چنگیز بیان کرد: این بیمار خانمی 65 ساله و اهل خوزستان بود که در استان اصفهان سکونت داشته و برای درمان در بخش روانپزشکی بیمارستان فارابی بستری بود.

وی گفت: بعداز اینکه عملیات احیا ناموفق اعلام شد، یکی از فرزندان این بیمار، همکار پزشک ما را که از بخش دیگری برای کمک در احیای بیمار آمده بود، به همراه سوپروایزر بیمارستان و پرستار بخش، به شدت مورد ضرب و شتم قرار می دهد و دستگاه های دی سی شوک و کامپیوترها را پرتاب کرده و منجر به خسارات زیادی می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهارداشت: پزشک و کادر پزشکی بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفتند و در حال حاضر حال عمومی پزشک و کادر پزشکی بیمارستان مساعد است.

چنگیز با بیان اینکه از این دست اتفاقات در بیمارستان ها کم مشاهده نمی شود، چراکه همراهان بیمار مرگ عزیزان‌شان را برنمی تابند، ادامه داد: نباید اجازه دهیم که خشم همراهان بیمار به کادر درمان بیمارستان ها آسیب بزند، زیرا ممکن است از سویی به پزشکان و پرستاران خدوم کشور صدمات جدی جبران ناپذیری وارد شود و از سویی دیگر تجهیزات بیمارستانی که برای نجات سایر بیماران حیاتی است، نیز خراب می شود.

وی تاکید کرد: این موضوع را توسط مراجع قضایی پیگیری می کنیم، تا برخورد جدی در این زمینه داشته باشند، چراکه نباید تکرار رخداد چنین حوادثی به انگیزه و آرامش پرسنل بیمارستان در ارائه خدمت به بیماران لطمه وارد کند، از طرفی نیز سایر بیماران بستری در بیمارستان نیز با مشاهده رفتارهای خشونت بار همراهان یک بیمار، دچار اضطراب می شوند و درنتیجه روند کار بیمارستان مختل می شود.

انتهای پیام/

جزئیات ضرب و شتم پزشک و کادر درمانی بیمارستان فارابی اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
با کم کاریش ..من خودم تو بیمارستان بستری بودم دیدیم .چطور برخورد میکنن...بعضیاشون حقشون ک جلوش ون گرفته بسه
Germany
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
اول باید پزشکو ب مراجع قضایی بفرستن.چون کارشو بلد نبود.طرف دیده کم کاری کردن ناراحت شده وگرنه همه بیمارمیشن و احتمال مرگ هم هست.
آخرین اخبار