بالا بودن درصد ناباروری زوجین در استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: میزان درصد ناباروری زوجین در استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری بالاست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،مهران اوچی اردبیلی ،رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل ظهر امروز در دیدار با  مشاور و مدیرکل دفتر استاندار اردبیل، با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی اردبیل اظهار کرد: از زمان راه‌اندازی این نهاد، گام‌های ارزشمند و مثبتی در راستای رفع نیازها و امور مغفول مانده استان برداشته شده است.

وی مهارت کسب‌وکار و وجود بستر مناسب را بهترین زمینه برای توسعه کارآفرینی اعلام و تلاش در راستای اشتغالزایی را رویکرد اصلی فعالیت‌های آموزشی جهاددانشگاهی عنوان کرد و گفت: در صدد هستیم با راه‌اندازی مراکز جدید آموزشی و تحقیقاتی، زمینه مهارت‌آموزی و بسترسازی برای اشتغال فراگیر را فراهم نماییم. 

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل به انتخاب طرح پایلوت نیمه صنعتی تولید نشاسته پلیمری  جهاددانشگاهی استان اردبیل به عنوان یکی از طرح‌های فناورانه برتر استان و معرفی آن به معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری جهت تخصیص اعتبار اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی و بهره‌برداری این طرح از اولویت‌های این نهاد برای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی است.

اوچی اردبیلی از آمادگی این نهاد برای راه‌اندازی خط تولید نشاسته پلیمری خبر داد و از مسؤولان استان به ویژه استاندار و نمایندگان استان خواست در تسریع عملیاتی شدن این طرح صنعتی، مساعدت‌های لازم را انجام دهند. 

وی با اشاره به بالا بودن درصد ناباروری زوجین در استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری تصریح کرد: ارتقای تجهیزات مرکز درمان ناباروری قفقاز از دغدغه های مهم جهاددانشگاهی اردبیل و لازمه جلب حمایت جهاددانشگاهی کشور از این امر، در وهله اول تخصیص فضای فیزیکی مناسب است که برای تحقق آن مساعدت‌های استاندار به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان ضرورت دارد.

انتهای پیام/ع

راه‌اندازی خط تولید نشاسته پلیمری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.