خانه احزاب در استان قزوین تشکیل می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: خانه احزاب به عنوان یک ضرورت، در استان تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علیرضا آشناگر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در دیدار با اعضای حزب اعتدال و توسعه قزوین افزود: در جامعه امروز بشدت نیازمند گفت و گو هستیم و برای پیشرفت استان در جنبه‌های مختلف نظرات احزاب در برنامه ریزی‌ها بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

آشناگر بر ضرورت تحقق توسعه‌ی سیاسی در استان تاکید کرد و افزود: تحزب یکی از ضروریات لوازم توسعه سیاسی است و در این زمینه باید نهاد‌های سیاسی فراگیر ایجاد شود.

وی اضافه کرد: با تشکیل نهاد‌های سیاسی و اقتصادی تحقق توسعه در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی نیز قطعی خواهد بود، توزیع ثروت و قدرت متناسب خواهد شد و به دنبال این امر اعتماد بین دولت و مردم نیز به عنوان سرمایه اجتماعی تقویت خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، دولتی نبودن احزاب، توجه به عضوگیری فراگیر و کادر سازی را از مواردی برشمرد که از سوی احزاب و گروه‌های سیاسی باید مورد توجه قرار گیرد.

آشناگربا تاکید بر توجه به شایسته سالاری در اعطای مسئولیت ها، گفت: شایستگی بانوان و جوانان در اعطای پست‌های مدیریتی زیاد است و بهره مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن‌ها در پست‌های مدیریتی و تصمیم گیری افزایش خواهد یافت.

وی بر ضرورت فعالیت مستمر احزاب استان تاکید کرد و افزود: فعالیت احزاب نباید موسمی و منحصر به زمان انتخابات باشد بلکه باید شاهد استمرار و دائمی بودن فعالیت احزاب در استان باشیم تا تحزب تقویت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، کادرسازی در احزاب را امر مهم دانست و گفت: احزاب باید دولت را در این امر یاری کنند و در عین حال نیز نقد منصفانه داشته باشند تا دولت در اجرای برنامه‌های خود بیش از پیش موفق شود.

آشناگر افزود: تیم‌های جدید مدیریتی باید آموزش داده و تربیت شوند تا مسئولیت‌ها به نسل جدیدتر سپرده شود.

در این جلسه دبیر و اعضای حزب اعتدال و توسعه شاخه قزوین به بیان نظرات، پیشنهاده و مطالبات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیدار آشناگر با اعضای حزب اعتدال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار