صعود موسوی و غلامی به نیمه نهایی تورنمنت بوکس بلغارستان

سید شاهین موسوی و سالار غلامی با پیروزی برابر رقبایشان راهی دیدار نیمه نهایی تورنمنت بوکس بلغارستان شدند.

صعود موسوی و غلامی به نیمه نهایی تورنمنت بوکس بلغارستانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، در جریان رقابت های چهارمین روز از تورنمنت بین المللی بوکس در بلغارستان،۳ نماینده ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف رقبایشان رفتند که در پایان سید شاهین موسوی در وزن ۷۵ و سالار غلامی در وزن ۹۱ کیلوگرم با پیروزی برابر رقبایشان راهی دیدار نیمه نهایی شدند.

سید دانا اسماعیل زاده نماینده وزن ۶۴ کیلوگرم ایران در مرحله یک چهارم نهایی برابر وانگ از چین شکست خورد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.

اسماعیل زاده پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس برابر ژیراج از هند به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم سید شاهین موسوی در دیدار یک‌چهارم نهایی برابر میگوئل کوآدرادو از اسپانیا به روی رینگ رفت و در پایان موفق شد حریف خود را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

موسوی پیش از این در دور نخست به مصاف جین لوک دیوید از موریتیس رفت و با شکست حریف خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

آخرین نماینده ایران در رقابت های روز پنج شنبه،سالار غلامی در وزن ۹۱ کیلوگرم بود که در مرحله یک در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی برابر ایوان مچکو از بلغارستان به روی رینگ رفت و در پایان موفق به شکست حریف خود شد و راهی دیدار نیمه نهایی شد.

در ادامه این رقابت ها فردا( جمعه)،رضا سلیمان‌فرد در وزن 52 و سجاد کاظم زاده در وزن ۶۹ کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف رقبایشان می روند.

ایمان رمضانپور نیز در وزن ۹۱+ کیلوگرم فردا( جمعه) کار خود را در این رقابت ها آغاز خواهد کرد.

تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران با سرمربیگری اکبر احدی و با ۷ ملی پوش عازم این رقابت ها شده است.

انتهای پیام/

نتایج تورنمنت بین المللی بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.