نماینده شرکت هواپیمایی آسمان

انتقال اجساد جانباختگان اولویت اصلی برنامه ریزیها

نماینده شرکت هواپیمایی آسمان گفت:انتقال اجساد جانباختگان در اولویت برنامه ها و یافتن جعبه سیاه و انتقال لاشه هواپیما در اولویتهای بعدی قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛خدایی نماینده شرکت هواپیماگفت: پرواز تهران ـ یاسوج به صورت روزانه با هواپیمای ای تی آر 72 که هواپیمایی دو موتوره ، ساخت فرانسه و بسیار ایمن است انجام می گرفت.

خواست خدایی با بیان اینکه قبل از هر پرواز عملیات های چک لیست ها و امورات فنی روی هواپیما انجام می گیرد بعد از اطمینان در سلامت هواپیما اجازه پرواز صادر می شود.

وی به سابقه خلبان فولاد ،خلبان این هواپیما اشاره کرد و گفت: استاد خلبان فولاد از خلبانان باسابقه این شرکت بوده که بیش از 16 هزار پرواز را در کارنامه خود دارد همچنین وی بیشترین پرواز را در مسیر تهران ـ یاسوج و برعکس را انجام داده است.

خواست خدایی افزود: بعد از اعلام خبر سقوط هواپیما به دستور دکتر اعلایی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان کمیته ای در تهران تشکیل شد و بنده هم به دستور وی به منطقه پادنا برای بررسی اوضاع سفر کردم و دکتر اعلایی هم بعد از ظهر همان روز برای فرماندهی و مدیریت عملیات به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این عملیات به کندی پیش می رود و شرایط بد جوی نیز مزید بر علت شد گفت: انتقال اجساد به دامنه کوه و تحویل آنها به خانواده هایشان در اولویت برنامه ریزی است و انتقال لاشه و جعبه سیاه هواپیما در اولیت های بعدی این شرکت قرار دارد.

خواست خدایی گفت: شرایط آب و هوایی در منطقه پادنا در لحظه تغییر می کند و احتمال دارد همین هم علت بروز سقوط هواپیما باشد ولی باید جعبه سیاه این هواپیما پیدا شود تا با حضور نماینده کشور سازنده مورد بررسی قرار گیرد که علت قطعی سقوط هواپیما نیز با رمزگشایی از این جعبه اعلام می شود.

انتهای پیام/د

انتقال اجساد سقوط هواپیمایی تهران -یاسوج

برچسب ها: حواث ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.