برادرزاده نامزد شکست‌خورده انتخابات فرانسه با تحسین شعار اول آمریکای ترامپ و اقدام رهبر سابق حزب محافظه‌کار انگلیس در برکسیت، بر خروج کشورش از اتحادیه اروپا تاکید کرد.

برادر زاده مارین لو پن بر خروج فرانسه از اتحادیه اروپا تاکید کردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ «ماریون مارشال لو پن»،  عضو حزب ملی فرانسه و برادرزاده مارین لوپن، نامزد شکست‌خورده انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، طی سخنرانی در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کاران (cpac) اعلام کرد کشورش باید با پیروی از سیاست اشخاصی همچون دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و «نایجل فراژ»، رهبر سابق حزب محافظه‌کار انگلیس و از حامیان برکسیت، شعار «اول فرانسه» سر دهد.

او به عنوان یکی از سخنرانان اصلی در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران در اظهاراتی آتشین،  برکسیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) و شعار انتخاباتی ترامپ را درس های بزرگی برای مردم کشورش توصیف کرد. او همچنین سیاست های اتحادیه اروپا برای حفظ یکپارچگی اروپا را اقدامی برای سرکوب و خفه کردن فرانسه آزاد قلمداد کرد.

وی گفت: زمانی که شعار «اول آمریکا»ی دونالد ترامپ را شنیدم، ناراحت نشدم. در واقع، برای نخستین بار شنیدم آمریکا را برای مردم آمریکا می خواهند؛ همانگونه که انگلیس را برای مردم انگلیس خواستند و من فرانسه را برای مردم فرانسه می خواهم.

این سیاستمدار 28 ساله ادامه داد: امروز اینجا آمده ام تا به عنوان یک جوان آمادگی خود را برای آغاز این مبارزه در اروپا اعلام کنم. فرانسه امروز دیگر آزاد نیست. پس از 1500 از تاسیس کشور فرانسه، باید اکنون برای استقلال خود (از اتحادیه اروپا) مبارزه کنیم.

ماریون لو پن، جوان‌ترین نماینده پارلمان در تاریخ فرانسه مدرن است. او نوه ژان ماری لوپن، بنیانگذار حزب راست فرانسه و برادرزاده مارین لو پن، نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه است. بسیاری بر این باورند که او  رهبر آینده جبهه ملی فرانسه است.

سخنرانی او در این کنفرانس نخستین گام در مسیر سیاست‌های عمه‌اش  مارین لو پن تلقی می‌شود؛ مواضع اجتماعی او کاملا محافظه کارانه و در زمینه سیاست های اقتصادی همانند عمه‌اش لیبرال است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار