مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) عسلویه استان بوشهر گفت: ۳۰۸ نفر از مددجویان کمیته امداد امسال در این شهرستان مهارت‌های لازم را برای اشتغال آسان و ورود به بازار کار فرا گرفتند.

آموزش اشتغال زایی به ۳۰۸ مددجوی کمیته امداد در عسلویهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سید علی حسینی گفت: ارتباط مستقیم با کارفرما و شرکت های خدماتی و طرح های کارآفرینی و خوداظهاری مددجو از انواع اقدامات و فعالیت های اشتغال در طرح های کاریابی است.
وی بیان کرد: آموزش های کمیته امداد شامل رشته های کامپیوتر، خیاطی، آرایشگری، مهارت آموزی، کارآفرینی، کشاورزی و دامداری است که 300میلیون ریال برای آموزش مددجویان هزینه شده است.
مدیر کمیته امداد عسلویه اضافه کرد: کمیته امداد برای ایجاد فرصت شغلی برای همسران نوعروسان تا سقف 200میلیون ریال تسهیلات بانکی اختصاص می دهد.
وی با بیان مطلوب بودن طرح های اشتغال زایی کمیته امداد شهرستان عسلویه افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 20 میلیارد ریال وام بانکی و سه میلیارد و 120 میلیون ریال وام صندوق امداد ولایت به افراد متقاضی اشتغال زایی در این شهرستان پرداخت شده است.
حسینی یادآورشد: 950 خانوار از خدمات حمایتی امداد عسلویه بهره مند هستند.

انتهای پیام/م

اشتغال زایی به ۳۰۸ مددجوی کمیته امداد در عسلویه

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.