برگزاری مسابقات کشوری گلف به میزبانی اهواز

دبیر هیات گلف خوزستان از برگزاری رقابت های کشوری یادواره مرحوم حسین پور به میزبانی اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا موسوی، دبیر هیات گلف خوزستان به وجود زیرساخت های مناسب در استان و اهواز اشاره کرد و بیان داشت: با هماهنگی فدراسیون هفدهمین دوره مسابقات گلف یادواره مرحوم شهباز حسین پور به میزبانی اهواز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 16 دوره قبل این رقابت ها در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد افزود: برای آشنایی بیش تر با رشته ورزشی گلف و بزرگداشت نام مرحوم حسین پور بنا داریم که این رقابت ها را در سایر نقاط کشور نیز برگزار نماییم.

موسوی با بیان اینکه 17 تیم از سراسر کشور در این رقابت ها حضور دارند، تصریح کرد: 8 تیمی که از خوزستان در این رقابت ها حضور دارد، 4 تیم متعلق به کلانشهر اهواز و 4 تیم دیگر از شهرستان مسجدسلیمان هستند.

دبیر هیات گلف خوزستان یکی از مشکلات این رشته در سطح استان را نبود زمین چمن عنوان کرد و گفت: اکثر زمین هایی که در استان وجود دارد خاکی است، این در حالی است که طبق استانداردهای جهانی رقابت های گلف باید در زمین چمن برگزار شود که متاسفانه از این امکان بی بهره هستیم.

وی نبود توجه حامیان مالی برای گلف را از دیگر مشکلات این رشته داشنت و بیان کرد: با توجه به اینکه تبلیغات مناسبی از گلف صورت نمی گیرد، متاسفانه اسپانسری جذب این رشته نمی شود اگر چه به لطف شرکت نفت و ملی حفاری رشته گلف به خوبی در استان و کشور فعال است.

انتهای پیام/گ

مسابقات کشوری گلف در اهواز برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.