ویژه برنامه‌های نوروز ۹۷ صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی

صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی ویژه‌های نورزوی خود را از عصر آخرین روز اسفند آغاز می‌کند.

ویژه برنامه‌های نوروز ۹۷ صداوسیمای مرکز آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه؛صدای مرکز آذربایجان غربی نوروز ۹۷ را با ویژه برنامه تحویل سال با عنوان "یاز نفسی" از ساعت ۱۷ روز ۲۹ اسفند آغاز می‌کند.

سرود‌های عاشیقی محلی، نمایش‌های طنز و معرفی جاذبه‌های گردشگری و سنت‌های ویژه عید نوروز از آیتم‌های این برنامه ۲۴۰ دقیقه‌ای است.

رادیو چی چست همچنین دو ویژه برنامه "بایرام خنی" و "نوروز گولی" در دو بخش صبح ساعت ۱۰ و عصر از ساعت ۱۸ با آیتم‌هایی همچون: گزارش از مسافران نوروزی، آداب و رسوم بومی و محلی عید، گردشگری، اسکان مسافران تماس‌های مردمی، هواشناسی و پلیس راه پخش می‌شود.

برنامه عصر گاهی "بیر آخشام بیرسلام" نیز در روز‌های ۲۲ و ۲۳ اسفند به موضوع خطرات چهارشنبه آخر سال می‌پردازد.

معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان، ارتباط زنده با سایر مراکز صداوسیما و گزارش‌های متنوع از مسافران و میهمانان نوروز در سراسر استان از آیتم‌های سایر برنامه‌های صدای مرکز آذربایجان غربی در ایام نوروز ۹۷ خواهد بود.

سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز با برنامه‌های شاد و متنوع، میهمان خانه‌های گرم و صمیمی مردم استان در ایام نوروز ۹۷ خواهد بود.

سیمای مرکز آذربایجان غربی نوروز ۹۷ را با (یازگلیر) ویژه برنامه ۲۴۰ دقیقه‌ای تحویل سال در ۲۹ اسفند، ساعت ۱۷ آغاز می‌کند.

این برنامه در ۱۳ برنامه ۶۰ دقیقه ای، هر شب از ساعت ۲۲ تا پایان تعطیلات از سیمای استانی، به صورت زنده، به تهیه کنندگی غلامرضا نیکنام و حسن فرخی ادامه خواهد یافت.

سایر برنامه‌های زنده سیمای مرکز آذربایجان غربی از جمله: ائویمیز، گون آیدین نیز رنگ و بوی نوروزی به خود می‌گیرند.

همچنین در ایام نوروز، سریال جدید "اوجاداغلار" در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در مرکز آذربایجان غربی به تهیه کنندگی فرزین صالحی پخش می‌شود.

مستند‌های ۵ قسمتی "اویونلار"، "یایلاق نغمه لری" و "کوه‌های آذربایجان" و نیز مستند ۲ قسمتی تخت زرین و بن بست سیمین نیز از سیمای استانی پخش خواهد شد.

سایر مستند‌های این ایام عبارتند از: "پرواز پلیکان‌های سفید"، "دیدار در مراکان"، "پهلوان محمد"، "خانه‌ای در آسمان"، "در مسیر زاب" و مستند "زریاب خویی" است.

پخش روزانه فیلم سینمایی، میان برنامه‌های طنز و مسابقه تلفنی مرحله‌ای از سایر برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی برای ایام نوروز ۹۷ خواهد بود.

تهیه و پخش گزارش‌های متنوع از جاذبه‌های گردشگری و معرفی آداب و رسوم شهر‌های مختلف استان و سوغات، اطلاع رسانی به موقع از وضعیت آب و هوا و خدمات ستاد سفر‌های نوروزی آذربایجان غربی، به منظور اسکان و پذیرایی از میهمانان نوروزی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری و آداب و رسوم نوروزی مردم آذربایجان غربی با درج خبر‌های مکتوب و تصویری در آنتن خبر استانی و سراسری و صفحه اختصاصی استان در وب سایت خبرگزاری صدا وسیما، همچنین اطلاع رسانی به موقع ازآخرین اخبار استان در شبکه‌های مجازی از برنامه‌های تدارک دیده شده برای نوروز ۹۷ در معاونت خبر صدا وسیمای مرکز آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/ن.م

برنامه‌های نوروز ۹۷ صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.