رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت:هرگونه تغییر و افزایش قیمت کالای لبنی در استان بوشهر ممنوع و نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور و غیره در واحدهای صنفی الزام است.

هرگونه تغییر و افزایش قیمت کالای لبنی در استان بوشهر ممنوع استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نصرالله کشاورز صبح امروز در نشست اجرای طرح نظارت بر بازار با بیان اینکه طرح نظارت بر بازار ویژه ایام نوروز در استان بوشهر آغاز شده است اظهار داشت: این طرح تا ۳۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۷ اجرا می‌شود که طی آن بر نحوه قیمت و کیفیت محصولات مختلف و خدمات حمل و نقل مسافربری نظارت ویژه می‌شود.

وی با تاکید بر این نکته که تمامی واحد‌های صنفی موظف به نصب برچسب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم هستند افزود: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت را به شماره تلفن ۱۲۴ سامانه خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهراز ممنوع بودن هرگونه افزایش قیمت در محصولات لبنی پر مصرف خبرداد و تاکید کرد: پیرواعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان هرگونه افزایش قیمت درمحصولات لبنی پر مصرف غیر قانونی است.

کشاورز افزود: متعاقب افزایش غیر قانونی قیمت محصولات لبنی مانند شیر، ماست و پنیر توسط برخی واحد‌های تولیدی طی هفته‌های گذشته که خوشبختانه با پیگیری و اقدامات نظارتی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان منجر به برگشت قیمت‌ها شد.

وی بیان کرد: از واحد‌های صنفی تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت جدید ضمن عدم توزیع آن مراتب مربوطه را به واحد ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

کشاورز با بیان اینکه مردم نقش بسیار مؤثری درجلوگیری از تخلفات اقتصادی ودفاع ازحقوق مصرف کنندگان دارند خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش تقاضای خرید کالای مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال این سازمان به‌صورت مستمر بازرسی و نظارت خود را بر قیمت‌ها داشته و همچنین تلفن ۱۲۴ واحد رسیدگی به شکایات مردمی پاسخگوی گزارشات در سراسر استان است.

انتهای پیام/ م

افزایش قیمت محصولات لبنی ممنوع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.