کشف ۳ هزار و ۸۳۰ عدد انواع مواد محترقه در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۳ هزار و ۸۳۰ عدد انواع مواد محترقه و پلمپ یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری عامل تهیه وتوزیع مواد محترقه در آملبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از مراسم چهارشنبه آخر سال طرح برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در شهرستان آمل به اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از برسی‌های همه جانبه و تجقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه و آتش زا در این شهرستان شدند.

سرهنگ آزادی، گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از واحد صنفی وی ۳ هزارو ۸۳۰ عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

فرمانده انتظامی آمل گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به دلیل سلب آسایش شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی به مرجع قضائی معرفی شد

وی با اشاره به اینکه واحد صنفی متعلق به متهم پلمپ شد، افزود: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره‌ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

آزادی در از شهروندان، خواست: برای پیشگیری از حوادث چهار شنبه آخر سال ضمن همکاری با پلیس در ایجاد نظم و امنیت عمومی، در فرزندان خود این باور را ایجاد کنند که سلب آسایش دیگران، وسیله خوبی برای شادی و سرگرمی نیست و نباید با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جایگزین شادی آغاز سال نو کنند.

انتهای پیام /ر

دستگیری توزیع کنندگان مواد محترقه در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.