مسئول اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از تحقق ۱۰۰ درصدی شاخص استقرار روحانیون مستقر استان در سال ۹۶ خبر داد.

تحقق ۱۰۰ درصدی شاخص استقرار روحانیون مستقر استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام نعمت الله عظیمی فرد صبح یکشنبه در نشست هماهنگی فعالیت روحانیون در استان بوشهر اظهار داشت: تلاش و برنامه‌ریزی خوبی در راستای استقرار روحانیون مستقر استان بوشهر صورت گرفته است.

وی افزود: هر ساله شاخص استقرار توسط استان‌ها به سازمان مرکزی پیشنهاد می‌شود و پس از تایید و ابلاغ به مراکز استان‌ها به‌عنوان شاخص هر استان در نظر گرفته می‌شود.

مسئول اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد: طبق شاخص ابلاغی به استان بوشهر تا پایان سال ۹۶ فعالیت ۱۰۹ روحانی مستقر در استان پیش بینی شده بود.

وی ادامه داد: در سال ۹۶ با توجه به سیاست کیفیت بخشی به عملکرد روحانیون مستقر و خروج ۱۳ نفر از روحانیون از این طرح، با جذب ۲۷ روحانی، تعداد روحانیون مستقر استان به ۱۰۹ نفر رسیده که این میزان تحقق ۱۰۰ درصدی این شاخص را باعث شده است.

حجت‌الاسلام عظیمی فرد ادامه داد: این توفیق با حمایت مستمر حجت‌الاسلام سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و حجت‌الاسلام محمودی نیا معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی و همکاران استانی و شهرستانی میسر شده است.

انتهای پیام/م

شاخص استقرار روحانیون مستقر استان بوشهر ۱۰۰ درصد محقق شد

برچسب ها: مسکن ، مدافعان حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.