دستگیری عامل کیف قاپ‌های سریالی و کلاهبردار اینترنتی درنیشابور

با تلاش پلیس آگاهی شهرستان نیشابور کیف قاپ حرفه‌ای و کلاهبردار اینترنتی در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در پی چند فقره گزارش کیف قاپی از خانم‌های جوان در مسیر‌های فرعی خیابان ۱۷ شهریور و شهرک فرهنگیان توسط جوانی موتورسوار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با تجربه دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی، پس از بررسی اظهارات مالباختگان با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی و تصاویر دوربین‌های هوشمند پلیس متهم سابقه دار را که در یکی از روستا‌های بخش مرکزی سکونت داشت شناسایی کردند.

 فرمانده انتظامی نیشابور صریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی متهم را دستگیر که در بازجوئی‌های علمی پلیس به ۶ فقره کیف قاپی از خانم‌ها در سطح شهر نیشابور اعتراف کرد.


کلاهبرداری اینترنتی ۷ میلیون ریالی با اغفال فرزند شاکی



سرهنگ حسین بیات مختاری همچنین از دستگیری عامل برداشت‌های سریالی غیرمجاز هفت میلیون ریالی از حساب یک شهروند در شهرستان نیشابورخبر داد وگفت:در پی دریافت پرونده‌ای مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی مردی میانسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد طی ۱۱ فقره تراکنش مبلغ هفت میلیون و ۶۵۰ هزار ریال به صورت غیر مجاز و اینترنتی خرید صورت گرفته است.

سرهنگ بیات مختاری خاطر نشان کرد: ماموران این فرماندهی با انجام تحقیقات فنی عامل برداشت‌های غیر مجاز را جوانی ۱۹ ساله است شناسایی که با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
 
وی به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه اغلب وقوع این گونه جرائم ناشی از سهل انگاری دارنده حساب در استفاده و نگهداری از اطلاعات بانکی حساب خود از جمله شماره حساب و رمز عبور می‌باشد، ضروری است در نگهداری آن دقت لازم انجام و پرینت حساب به صورت دوره‌ای بررسی شود.
 
انتهای پیام س. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار