برگزاری دومین دوره مسابقات مهارت فنی ویژه ادارات امداد و حوادث شرکت آب و فاضلاب مشهد

به منظورارتقاء مهارت فنی و سرعت عمل کارکنان امداد و حوادث شرکت آب و فاضلاب مشهد دومین دوره مسابقات مهارت فنی ویژه ادارات امداد و حوادث این شرکت برگزار شد.

برگزاری دومین دوره مسابقات مهارت فنی ویژه ادارات امداد و حوادث شرکت آب و فاضلاب مشهدسید علیرضا طباطبایی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در حاشیه این مسابقات به خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ گفت: از آن‌جایی که مسابقه‌های مهارت، در راستای ارتقای افراد در تیم‌های عملیاتی برگزار می‌شود، شرکت آب و فاضلاب مشهد در تیم‌های عملیاتی امداد آب در این مسابقه شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه دوره مقدماتی این مسابقه با ۳۰ تیم از تیرماه امسال شروع شده گفت: از میان  ۳۰ تیم  شرکت کننده دوره مقدماتی چهار تیم انتخاب شدند که در حال حاضر دوره نهایی این مسابقات در حال برگزاری است و در نهایت یک تیم با عنوان مقام برتر انتخاب می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: ارتقاء مهارت فنی و سرعت عمل، دقت، نظافت و وضعیت ظاهری، رعایت مسایل مرتبط با ایمنی و در نهایت تاثیر در رضایتمندی مشترکین آب و فاضلاب از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه است.

  وی گفت: کارمندان شرکت آب و فاضلاب در یک سال در حال ارزیابی اند و این می‌تواند کمک بسیاری در دقت، سرعت بیشتر، کیفیت و امنیت بیشتر در کوتاه‌ترین زمان کند.

محمدرضا عسگری مدیر امور بهره برداری شرکت آب و فاضلاب مشهد و مسئول کمیته اجرایی مسابقات با اشاره به فعالیت دو ماهه‌ی کمیته در اجزای این مسابقه، گفت: این مسابقه از نظر کیفی سطح مناسبی دارد؛ در سناریوی که نوشته شده و در این مسابقه به اجرا در می‌آید.

وی با اشاره به اینکه  در این مسابقه از آخرین تکنولوژی‌های شرکت استفاده می شود گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه از دستگاه‌های جدید مورد استفاده‌ کشوری استفاده می کنند.

انتهای پیام// م. ط.

برچسب ها: آب ، شرکت آب وفاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار