استاندار کرمانشاه گفت: میثاق نامه‌ای که با مدیران کرمانشاه امضا کرده ایم ارزیابی و نتیجه آن به اطلاع مردم می‌رسد و مدیرانی که به تعهد خود عمل نکنند جایی در مناسبات اداری ندارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ هوشنگ بازوند  استاندار کرمانشاه  عصر امروز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه  گفت: باتوجه به وضعیت ویژه و بحران بیکاری در استان، از دستگاه‌ها و بانک‌ها توقع داریم نهایت انعطاف لازم را برای ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید داشته باشند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پاسخ‌های مردم استان به سوالات مرکز آمار ایران درخصوص بیکاری واقعی است، افزود: واقعا عمیق ترین نگرانی استان ما همین موضوع است.

بازوند تاکید کرد: در رشد نرخ بیکاری استان کرمانشاه  همه مقصریم و این ماحصل عملکرد مدیران است. باید شرایط را به گونه ای تسهیل کنیم که واحدهای راکد احیا شوند تا بخشی از مشکل حل شود. مردم از ما توقع دارند و به هر شکلی که شده باید سال آینده نرخ بیکاری را کاهش دهیم. وضعیت نرخ بیکاری در استان یک فاجعه تاسف برانگیز است.

وی افزود: این میزهایی که ما به عنوان مدیر پشت آن نشسته ایم، اگر منفعت آن به زندگی مردم نرسد هیچ ارزشی ندارد. با بالا رفتن نرخ بیکاری، در واقع مسوولین به مردم ضرر می‌رسانند و من به عنوان استاندار از این بابت واقعا از مردم خجالت میکشم.

بازوند بیان کرد: در حضورهایی که میان مردم استان به مناسبت‌های مختلف مثل نمازهای جمعه دارم، تنها خواسته مردم از ما ایجاد اشتغال به ویژه برای جوانان است. هرچه آمار بیکاری بالاتر می‌رود جذب سرمایه گذار سخت تر میشود.

بازوند افزود: نرخ بیکاری ۲۵ درصدی استان یعنی یک زلزله دائمی و مستمر. اصلا نمی‌توانیم با این روال پاسخگوی مطالبات به حق مردمی باشیم. بیکاری ساختار خانواده های استان را به چالش کشیده است. از این بابت عذاب وجدان دارم.

 

انتهای پیام/ز

نرخ بیکاری ۲۵ درصدی استان یعنی یک زلزله دائمی و مستمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.