اجرای طرح نذر خون فاطمی از شهادت تا ولادت

طرح نذر خون از سالروز شهادت مظلومانه تا سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در پایگاه‌های اهدای خون و مراکز خون‌گیری خراسان رضوی اجرا می‌شود.

اجرای طرح نذر خون فاطمی از شهادت تا ولادتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سیدحمیدرضا اسلامی افزود: این طرح از سالروز شهادت مظلومانه تا سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) از اول تا هجدهم اسفند ماه و به مدت ١٨ روز در پایگاه‌های اهدای خون و مراکز خون‌گیری خراسان رضوی اجرا شده است.

وی گفت: ذخایر انواع فرآورده‌های خونی استان کاهش دارد و در برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به بیماران نیازمند خون از همه مردم نیکوکار دعوت می‌شود تا با مراجعه به پایگاه‌های معین شده و اهدای خون خود به کمک بیماران نیازمند بشتابند.

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی افزود: نیاز به خون همیشگی است و در حال حاضر نیازمند همه گروه‌های خونی هستیم و از داوطلبان ایثارگر اهدای خون درخواست داریم تا اهدای خون را منوط به مناسبت‌ها نکنند و با مراجعه در طول ایام سال نسبت به این اقدام خداپسندانه اهتمام ورزند.

اسلامی گفت:به همراه داشتن کارت ملی را در زمان مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون الزامی است و پایگاه‌های اهدای خون و مراکز خونگیری خراسان رضوی در این مدت صبح و عصر آماده پذیرش داوطلبان مومن و ایثارگر اهدای خون خواهند بود.

گفتنی است طرح نذر خون فاطمی در پایگاه امام رضا (ع) (خیابان دانشگاه) صبح ۷:۴۵ تا ۱۲:۴۵ وعصر ۱۴:۳۰ تا ۱۸:۴۵
پایگاه امید (نبش خیابان شیرازی ۳ مجتمع تجارتی اقامتی امید طبقه منهای ۱) صبح ۷:۴۵ تا ۱۲:۴۵ و عصر ۱۴:۳۰ تا ۱۸:۴۵
پایگاه میلاد (بین استقلال ۲ و ۴) صبح ۷:۴۵ تا ۱۲:۴۵
پایگاه مهر (نبش ابوطالب ۳۳) صبح ۷:۴۵ تا ۱۲:۴۵   اجرا می شود.


انتهای پیام// ف. غ.


طرح نذر خون فاطمی در پایگاه‌های اهدای خون اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.