برگزاری یادبود دانشجوی معلم جان باخته در حادثه سقوط هواپیما

آئین بزرگداشت یاد و خاطره مرحومه کوثر حردانی دانشجو معلم جان باخته در حادثه سقوط هواپیما در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛   در آئینی با حضور اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان، مسئولان آموزش و پرورش و دانشجو معلمان پردیس‌های کوثر و ایزدپناه یاسوج یاد و خاطره مرحومه کوثر حردانی دانشجو معلم جان باخته حادثه برخورد هواپیمای مسافری تهران –یاسوج در سالن شهید ایزدپناه یاسوج برگزار شد.

در این آئین نوروز هاشمی رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مرحومه کوثر حردانی در مسیر برای طلب علم ودانش عروج ملکوتی کرد و یکی از مکان‌های دانشگاه فرهنگیان به نام وی نامگذاری می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: مرگ پایان زندگی دنیوی است وکسانی که به دنیا دل بسته اند از فرارسیدن آن نگرانند.

هادی زارع پور افزود: کسانی که به نفس خود ظلم کرده اند ملاقات مرگ بسی سخت است.

وی گفت: در دیدگاه ومبانی دینی و احادیث مرگ مقطع بیداری انسان از خواب است و انسان‌ها مومن زیبا آن را ملاقات می‌کنند.

زارع پور افزود:مرحومه کوثر حردانی به اقتضای طبیعت وحکمت خداوند متعال عروجی ملکوتی کرد وگرامیداشت یادش ارج گزاری به انسانی از ایثارگران تعلیم وتربیت است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت:گرامیداشت یاد ۶۶ جانباخته این حادثه علاوه بر مرحومه کوثر حردانی مرحوم تقی نشاطی از فرهنگیان استان بودند که در این حادثه جان باختند.

در این آئین برنامه‌های سوگنامه، دکلمه، شعر دانشجویان همکلاسی مرحومه حردانی اجرا شد.

کوثر حردانی دانشجوی ترم ۷ رشته علوم تربیتی در پردیس کوثر یاسوج متولد شهر آبادان و ساکن کرج بود.

انتهای پیام/ش

آیین گرامیداشت دانشجوی معلم جان باخته در حادثه سقوط هواپیما

 

برچسب ها: سقوط هواپیما ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.