با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شد؛

نخستین همایش بین‌المللی تهران هوشمند

نخستین همایش بین المللی تهران هوشمند روز یکشنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهردار تهران و جمعی از مدیران در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد کار خود را آغاز کرد.

نخستین همایش بین المللی تهران هوشمندبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دقایقی پیش با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همایش و نمایشگاه تهران هوشمند به مدت 2 روز (13 و 14 اسفند) در مرکز همایش های برج میلاد آغاز به کار کرد.

علاوه بر وزیر ارتباطات، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، پروانه مافی رئیس کمیته کسب و کارهای الکترونیک مجلس، محمدعلی نجفی شهردار تهران و همچنین محمد فرجود رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در این همایش حضور دارند.

همایش تهران هوشمند به مدت دو روز به میزبانی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

این رویداد که بر اساس رویکردهای نوین شهر تهران مبنی بر حرکت به سمت شهر هوشمند و توسعه نوآوری شهری در حال برگزاری است به موضوع راهبردی «هوشمند سازی شهر تهران» می پردازد که مورد تاکید سند چشم انداز شهر در افق ۱۴۰۴ نیز می باشد؛ سندی که در آن تهران «شهری هوشمند، دانش پايه و نوآور» تعریف شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار