موهبتی خبر داد:

تصویب چاپ بیش از ۴ هزار میلیارد تومان اوراق بهادار برای پرداخت بدهی‌های بیمه سلامت

موهبتی از تصویب چاپ بیش از چهار هزار میلیارد تومان اوراق بهادار برای پرداخت بدهی‌های بیمه سلامت در مجلس خبر داد.

تصویب چاپ بیش از  4 هزار میلیارد تومان اوراق بهادار برای پرداخت بدهی‌های بیمه سلامتبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طاهر موهبتی‌ مدیر عامل بیمه سلامت صبح امروز‌ در حاشیه‌ مراسم‌ اجلاس سراسری مدیران بیمه سلامت که در بیمارستان قلب شهید رجایی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تصویب آئین نامه‌ای که قرار بود در سال اول انجام شود در سال چهارم  محقق شد که باید در این زمینه اقدامات بهتری انجام شود.

وی ادامه داد: امروزه‌ نظارت بر پایش‌ فراموش شده است و به نظرم پایش‌ مقوله‌ مهمی محسوب‌ می‌شود که کارهای ما را اندازه‌گیری و ارزیابی‌ می‌کند.

موهبتی با بیان اینکه در زمینه‌ برنامه راهبردی عملیاتی بر اساس اسناد بالا دستی اتفاقات خوبی صورت گرفته است، افزود: در راستای اجرای سیاست‌های کلی سند چشم‌انداز و تبیین سیاست‌ها برنامه‌های خوبی در سال 97 با همکاری و مساعدت‌ مجلس شورای اسلامی داریم، به طوریکه‌ بعضی از انتصابات‌ و پرداختی‌های غیرمستند‌ هدفمند می‌شوند.

استقرار سامانه الکترونیکی بیمه سلامت در سال 97

وی ادامه داد: استقرار سامانه الکترونیکی، کمک به نظام ارجاع‌ و پزشک خانواده از دیگر اقدامات مهم در سال 97 است که در این همایش جلسات متعددی با شرکت‌های وابسته در راستای پیشبرد‌ کارها برگزار می‌شود.

مدیر عامل بیمه سلامت با اشاره به چاپ اوراق  بهادار به میزان چهار هزار و 750 میلیارد تومان در راستای پرداخت بدهی‌های بیمه سلامت که به تصویب مجلس و تأیید شورای نگهبان رسیده است، افزود: تربیت نیروی متخصص یکی از مشکلات ماست که در این راستا مرکز ملی تحقیقات بیمه با در نظر گرفتن ردیفی‌ برای آن ایجاد شده است.

طاهری یادآور شد: آموزش‌های ما باید مبتنی بر پژوهش باشد تا برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت‌ بهتری انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار