مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان گفت: کارگاه یک روزه خبر نویسی ویژه سمن‌ها در اهواز برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمد صادق کریمی کیا، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان بیان داشت: سمن ها باید بتوانند فعالیت های خود را به صورت هدفمند به اطلاع شهروندان برسانند و آشنایی اعضای سمن ها با انواع رسانه و اصول نگارش حرفه ای در خصوص فعالیت هایی که انجام می دهند ضروری است.

وی افزود:یکی دیگر از اهداف برگزاری این کارگاه خبر نویسی را توانمندسازی سمن های استان و فراگیری مهارت های لازم از جمله مستند سازی است و ارتقای سطح آگاهی مدیران سمن ها نسبت به تاثیرگزاری رسانه های اجتماعی، بالا بردن کیفیت فعالیت ها و ایجاد انگیزه برای فعالیت های اثر بخش تر، از دیگر اهداف این دوره یک روزه است.

کریمی کیا گفت: برگزاری دوره های پیشرفته گزارش نویسی و یادداشت نویسی در آینده نزدیک که با تدریس زینب شریفی، استاد ارتباطات دانشکده خبر اهواز برگزار می شود و اعضا و نماینده سمن ها با تعریف حرفه ای خبر، ارزش های خبری، عناصر خبری، تفاوت اخبار و گزارش ها، شیوه لیدنویسی و غیره آشنا شدند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان بیان کرد:: در حال حاضر حدود ۴۲۰ سمن وزارت کشوری، زیر نظر خانه سمن ها فعالیت می کنند. این سمن ها از استانداری و فرمانداری های شهرستان ها مجوز دریافت کرده اند.

وی افزود: سمن ها در زمینه امور اجتماعی، اقوام، امور فرهنگی و گردشگری، محیط زیست و منابع طبیعی، بهداشت و درمان، امور زیرساختی توسعه، عمران و آبادی، امور بین الملل، ورزش و فناوری در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/م

کارگاه خبر نویسی ویژه سمن ها در خوزستان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.