تفاهم‌نامه ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت ارتباطات امضا شد

رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: تفاهم ‌نامه همکاری های مشترک میان ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت ارتباطات، علوم، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان امضا شد.

تفاهم‌نامه ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت ارتباطات امضا شدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عصر دوشنبه تقاهم نامه ای بین ستاد نیروهای مسلح با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،علوم،آموزش و پرورش و ورزش و جوانان امضا شد.

سردار سرلشگر پاسدار محمد باقری درباره این تفاهم نامه و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه دستگاه های دولتی تعهد کردند که زمینه اشتغال را برای جوانان شناسایی و معرفی کنند تا زمینه ورود آنها به اشتغال فراهم شود.

وی افزود: نیروهای مسلح نیز از جهت مکان، زیرساخت و امکاناتی که آموزش و تربیت سربازان برای فراگیری مهارت ها لازم باشد، مهیا می کند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه دا: ما برنامه داریم تا در سال 97 تعداد سربازانی که گواهینامه دوره های مهارتی را دریافت می کنند به 200 هزار نفر افزایش پیدا می کند.

سرلشگر باقری با بیان اینکه امروز روز خوبی در جهت توسعه مهارت آموزی سربازان بود، تصریح کرد: در اجرای این تفاهم نامه ها مقرر شد نیروهای مسلح نیز مراکز، زیرساخت ها، امکانات و آموزش و مربی و سایر امکانات را برای اجرای این طرح آماده کند و سربازان ما با مهارتی که آموخته اند بتوانند گواهینامه کشوری با ارزش ملی و بین المللی دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه ما درسال 96 توانستیم بیش از 100 هزار سرباز و 2 هزار نفر از کادر نیروهای مسلح را در این طرح شرکت داده و به آنها گواهینامه کسب مهارت و مربی گری اعطا کنیم، اظهار کرد: ما برنامه داریم تا این عدد برای سال آینده به میزان دو برابر افزایش داشته و در سال 97 حدود 200 هزار سرباز گواهینامه آموزش های مهارتی را دریافت کنند.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار