یادواره ۸۷ شهید نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

دومین یادواره ۸۷ شهید نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان لشکری و کشوری در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  دومین یادواره ۸۷ شهید نیروی انتظامی استان با حضور پر شور مردم ولایت مدار، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان لشکری، کشوری و استانی، در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج برگزار شد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در این محفل نورانی گفت: برگزاری یادواره شهدا به منزله تکریم آنان و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا است.

سردار فتحی زاده افزود: شهدا برگزیدگان خدا هستند و تکریم خانواده‌های آنان که چنین شهدایی را پرورش دادند نیز بر همگان واجب است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهید به منزله مدد جستن از روح والامقام آنان برای پیشبرد امور است اضافه کرد: شهدای مدافع نظم و امنیت با ایثارگری و جان فشانی وظیفه خودشان را در زمان نیاز بخوبی ادا کردند و امروز وظیفه ما است با دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا راه آنان را ادامه بدهیم.

فتحی زاده بیان کرد: نیروی انتظامی در دفاع مقدس ۳۱ هزار شهید، ۲۲ هزار جانباز و بیش از ۲ هزار آزاده تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده و برای تامین امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و آرامش مردم در سراسر کشور نیز هر ساله ده‌ها شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی می‌کند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه سبز پوشان عرصه حریم و امنیت برای تامین امنیت داخل کشور افتخار آفرینی کردند افزود: ما باید تلاش کنیم امانت شهدا را که همان اعتلای نظام جمهوری اسلامی است، به خوبی حفاظت کنیم.

رئیس کل دادگستری استان هم در این آئین گفت: نیرو‌های انتظامی جان برکفان خط مقدم جبهه تامین امنیت هستند و آگاهانه این راه را که سرانجامش شهادت است را انتخاب کردند.

حجت الاسلام مزارعی با بیان اینکه شهدای نیروی انتظامی مظلومترین شهدا هستند اضافه کرد: امنیت موجود در کشور آن هم در یک منطقه پر تلاطم زده مرهون و مدیون تلاش شبانه روزی حافظان عرصه امنیت و جافشانی آنان است.

فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این یادواره گفت: شهدا جانشان را بخدا، جسمشان را به خاک و راهشان را به ما سپردند و باید با انجام وظایف تلاش کنیم ادامه دهندگان راه شهیدان و پیروان واقعی آنان باشیم.

سردار انصاری با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا به عنوان یک تکلیف عینی بر همه ما واجب است افزود: شهادت برای شهدا یک مرگ انتخاب شده است و آنان با شناخت و اشتیاق این راه را انتخاب کردند.

انتهای پیام/ش

برگزاری یادواره ۸۷ شهید نیروی انتظامی در یاسوج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.