نماینده بم، ریگان، فهرج و نرماشیر گفت: آقای حجتی وزارتخانه را در شرایطی تحویل گرفت که به یک وزارت خانه ورشکسته تبدیل شده بود.

نیکزادیبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب الله نیکزادی پناه نماینده بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در جلسه علنی امروز چهارشنبه( 23 اسفند ماه) مجلس و در مخالفت با استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، گفت: همه بهتر از من حجتی را می‌شناسند، وی جزء سنگرسازان دوران دفاع مقدس بوده و در دوران سازندگی کشور و در جنگ نیز در پست‌های متعددی مشغول به خدمت بوده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در هر نقطه‌ای که قرار داشته، کار مثبتی را انجام داده‌، زمانی که وی در سیستان و بلوچستان استاندار بود در استانی سراسر ناامنی، با تدبیر و دانش امنیت را به مردم بازگرداند.

نماینده مردم بم بیان کرد: برخی از علمای علم مدیریت، مدیران را به سه گروه تقسیم می‌کنند به مدیران گروه اول اصطلاحا قمارباز گفته می‌شود اما قمار نمی‌کنند چون استراتژی ندارند و آینده نگر و کلان‌نگر نیستند و در نهایت به اصل شیر یا خط متوسل می‌شوند. مدیران گروه دوم نیز وضعیتی مشابه گروه اول دارند نه از علم و نه از مدیریت برخوردار هستند اما فقط یک گروه مدیران سازنده هستند و در هر نقطه باشند، تغییر و تحول سازنده ایجاد می‌کنند و مهندس حجتی نیز جزء همین دسته است.

نیکزادی‌پناه افزود: متاسفانه ما همیشه تنها به امروز نگاه می‌کنیم و گذشته را نمی‌بینیم ما باید ببینیم که آقای حجتی وزارتخانه را در چه وضعیتی تحویل گرفت. وی یک وزارتخانه ورشکسته را که هرکدام از کارکنانش در جایی مشغول بودند تحویل و علی‌رغم بی‌تدبیری‌هایی که بود، وزارتخانه را سروسامان داد و اکنون همه در جای مشخصی مشغول به کار هستند.

وی تاکید کرد: زمانی که وی وزارتخانه را تحویل گرفت، ما بخشی از گوشت، گندم و لبنیات و شکر را وارد می‌کردیم اما امروز اینگونه نیست و حجتی یک وزارتخانه را از نابودی نجات داد.

نماینده مردم بم گفت: امروز ما در هر نقطه مشکل کشاورزی داریم باید ببینیم که علت اصلی این مشکل چیست. این مشکل به وی ربطی ندارد زیرا توانسته مشکل را کنترل و کم کند چرا به مسائل منطقه‌ای نگاه می‌کنیم، وزیر جهاد کشاورزی ظرفیت‌ها را افزایش داده و واردات را کاهش و همچنین صادرات را نیز افزایش داده‌ است چرا به این مسائل توجه نمی‌کنید؟ امروز کشاورزی ما سامان می‌گیرد لذا اجازه دهید این مرد عمل به کارش ادامه دهد و کشاورزان را در اقصی نقاط کشور نجات دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: می‌گویید معاونان آقای حجتی پیر هستند اما تلاش همین افراد بود که وزارتخانه را اکنون نجات داده است، آیا زمانی که وی وزارتخانه را تحویل گرفت نیرویی بود که بتواند جایگزین کند. ما باید قدردان مردان انقلابی‌مان باشیم، در برنامه ششم امکانات و احکام خوبی مصوب شده است ان‌شاءالله بتوانند آنها را پیاده کنند و کشاورزی را رونق دهند.

نیکزادی‌پناه اظهار کرد: کشاورزی ما منابع می‌خواهد اما ما چه کرده‌ایم برای کشاورزی، که امروز از آقای وزیر انتظار داریم؟ آیا وزیر منابعی داشت و کاری انجام نداد؟ آقای وزیر قول داده‌اند تا وضعیت را آرام آرام بهبود بخشند و ان‌شاءالله از نیروهای جوان نیز استفاده خواهند کرد، مطمئن هستم همکاران ما به وی رای داده و از وجود وزیر جهاد کشاورزی استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
چرا باید ما در همه زمینه ها حتی کود انسانی واردات داشته باشیم ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
آخرین اخبار