تجلیل از برگزیدگان کشوری پانزدهمین جشنواره ره آورد سرزمین نور

از برگزیدگان کشوری جشنواره ره آورد سرزمین نور تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛در مراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری جشنواره ره آورد سرزمین نور که در دانشگاه علوم وفنون دریایی خرمشهر برگزار شد نفرات دوم و سوم در بخش های فرهنگی جشنواره نظیر فیلم و عکس ، نرم افزار ، دل نوشته و پویانمایی معرفی و لوح سپاس دریافت کردند.

جوایز افرادی که حائز رتبه نخست شده اند امشب در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره ره آورد سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر اهدا می شود.

به گفته سرهنگ فیض الله محمد زاده دبیر جشنواره ره آورد سرزمین نور، گروه های سنی مختلف از هشت سال به بالا در این جشنواره شرکت کردند و  بیشترین 48 درصد از آمار برگزیدگان جشنواره را بانوان به خود اختصاص دادند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین موسوی مسئول حوزه نمایندگی سازمان اردویی راهیان نور بسیج حضور زائران در یادمان های دفاع مقدس را حرکتی ستودنی توصیف کرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب راهیان نور یک فناوری است که به وسیله آن گنجینه نهفته در هشت سال دفاع مقدس را استخراج می کنیم .

خانم دکتر اصلانی مسول بسیج جامعه زنان کشور هم گفت: در این سرزمین بسیار مقدس و نورانی به جز گفتن درباره شهدا چیز دیگری بر زبان جاری نمی شود.

او به هفت هزار زن شهیده کشور اشاره کرد و افزود: پیام انقلاب اسلامی و پیام زن مسلمان به تدریج جغرافیای زمین را در بر می گیرد و همه ما وظیفه داریم الگوی زن مسلمان را معرفی کنیم .

انتهای پیام/د

جشنواره سرزمین نور

برچسب ها: جشنواره ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.