استاندار سمنان:

راه شهدا باید در جامعه تبیین شود

استاندار سمنان گفت : فرهنگ شهادت و راه شهدا باید در جامعه تبیین شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب‌الدین چاووشی استاندار سمنان در جلسه گرامیداشت روز شهدا بابیان اینکه فرهنگ شهادت و راه شهدا باید در جامعه تبیین شود گفت : بی شک نسل چهارم انقلاب دلاوری‌های شهدای دوران دفاع مقدس را درک نکرده است و بنابراین این مهم می‌طلبد تا کسانی که درراه آرمان‌های اسلام فداکاری کردند به جوانان معرفی شوند.

وی افزود : بی شک کار شهدای انقلاب در طول تاریخ بی نظیر است چراکه آنها با آرمان های بلند خود برای امنیت امروز ما به شهادت رسیدند و امروز باید این اهداف در جامعه مطرح شود و چراغ راه شهیدان را که تلاش و کوشش برای حفظ نظام است را برافروخته نگه‌داریم.

استاندار سمنان تصریح کرد : در روز شهدا باید یادی از مادرانی کنیم که فرزندان خود را به جبهه‌ها فرستادند و همواره باید آن‌ها به بهانه‌های مختلف مورد تکریم قرار دهیم، شهدا به پدر و مادرانشان دلبستگی زیاد دارند و می‌خواهیم تا به واسطه‌ی شما به نور حقیقت دست پیدا کنیم.

چاووشی بابیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با انواع دشمنی‌ها روبرو بودیم و شهادت تنها ابرازی بود که توانست امنیت امروز ما را تضمین کند گفت : زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب باعث تداوم حرکت انقلاب است و همواره باید در راستای تکریم آن‌ها و خانواده‌های شهدا تلاش کنیم.

انتهای پیام / ه

زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب باعث تداوم حرکت انقلاب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.