امضای تفاهم نامه بین منطقه آزاد انزلی و بنادر و دریانوردی

تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد انزلی و سازمان بنادر و دریانوردی امضا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مراسم امضای تفاهم نامه با حضور مرتضی بانک، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد در تهران برگزار شد.

رضا مسرور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در حاشیه این مراسم گفت: تفاهم نامه امضا شده میان دو سازمان، نقش مهمی در استفاده از ظرفیت های کشور برای فعال سازی کریدور شمال جنوب خواهد داشت.

وی با قدردانی از وجود نگاه ملی و همکاری اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان بنادر در زمینه همکاری در خصوص مجتمع بندری کاسپین، این رویکرد را باعث رفع مشکلات گذشته و ترسیم نقشه راه همکاری در ارتباط با اجرایی نمودن پروژه های دولت عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: در صورت فعال سازی این کریدور شاهد جذب بخشی از بار ترانزیتی در مسیر کانال سوئز ترانزیت خواهیم بود،

مسروراظهار داشت: اتصال مجتمع بندری کاسپین و بندرگاه انزلی به خط ریلی کشور در کنار اتصال خط ریلی کشور به آستارا و سپس جمهوری آذربایجان، یکی از محورهای بسیار حائز اهمیت تفاهم نامه دو سازمان است.

وی بهره گیری از ظرفیت های این منطقه در حوزه گردشگری را بخش مهم دیگری از تفاهم نامه امضا شده عنوان و تصریح کرد: با بهره برداری از اسکله مارینا مجتمع بندری کاسپین، و توافق‌های ایجاد شده بین این سازمان ، استانداری و شهرستان بندرانزلی ،خط گردشگری دریایی میان این منطقه و انزلی برقرار می شود .

انتهای پیام/اص

تفاهم نامه‌ای بین منطقه آزاد انزلی و بنادر و دریانوردی امضا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.