اخبار نقل و انتقالاتى باشگاه استقلال

طبق صلاح دید شفر سرمربى تیم فوتبال استقلال قرار است جذب برخى بازیکنان در آینده در دستور کار قرار گیرد.

اخبار نقل و انتقالاتى باشگاه استقلالبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،شفر سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال لیستی از بازیکنان مورد نظر خود را به مسئولان باشگاه داده است تا در آینده به جمع آبی پوشان اضافه شوند.در این لیست که به صورت شفاهى اعلام شده، نام ٦ بازیکن جدید شامل چهار بازیکن ایرانی و ٢ بازیکن خارجی دیده مى شود.

شنیده ها حاکی از آن است که عقیل کعبی مدافع چپ پای تیم استقلال خوزستان یکی از بازیکنان ایرانی مد نظر شفر است.

همچنین گفته می شود ساشا آنالیزور تیم استقلال این روزها روی ورود و خروج بازیکنان نظارت ویژه ای داشته و او یکی افرادی است که در جذب بویان و تیام نقش اساسی داشته  و در خروج بیت سعید و شهباززاده از استقلال بی تاثیر نبوده است.

زمانى عضو هیئت مدیره استقلال درباره لیست جدید بازیکنان مورد نظر شفر گفت: اطلاعی از این لیست ندارم و احتمال دارد که او به صورت شفاهی اسامی بازیکنان به مسئولان باشگاه را گفته باشد.

نامه رسمى استقلالى‌ها به سازمان لیگ

باشگاه استقلال با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ خواستار تعویق بازی این تیم با نفت تهران شد.

استقلالى ها نهم فروردین سال آتى در چارچوب رقابت هاى لیگ برتر باید به مصاف نفت تهران بروند که در این میان شنیده مى شود افتخارى مدیر عامل باشگاه استقلال برای حل مشکل یا لغو دیدار با نفت تهران که قرار است ۹ فروردین برگزار شود با مهدی تاج تماس گرفته و از وی خواسته تا فکری به حال شرایط تیم استقلال کند.

آرزوی سلامتی تیم ملی برای لئوناردو پادوانی

سرمربی، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای لئوناردو پادوانی بازیکن برزیلی تیم استقلال که در جریان دیدار این تیم برابر فولاد دچار آسیب‌دیدگی شد، از درگاه پروردگار طلب سلامت و عافیت کردند.

عیادت ٣ استقلالى از پادوانى

مهدى رحمتى، قربانى و جابر انصارى سه بازیکن تیم فوتبال استقلال امروز با حضور در بیمارستان از پادوانى هم تیمى خود عیادت کردند.

پیش از این نیز مدیران و برخى بازیکنان استقلال بر بالین مدافع برزیلى حضور پیدا کرده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
استقلال سرور پرسپولیسه
آخرین اخبار