اعزام 300 نفر از اعضای بسیج کارمندی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

مسئول بسیج کارمندان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ۳۰۰ نفر از اعضای بسیج کارمندان، جامعه کارگری، اصناف و بازاریان و بسیج هنرمندان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ دوم پاسدار وحید جمشیدی، مسئول بسیج کارمندان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل پیش از ظهر امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور بسیج کارمندان و جامعه کارگری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: 300 نفر از اعضای بسیج کارمندان، جامعه کارگری، اصناف و بازاریان و بسیج هنرمندان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: این 300 نفر در قالب 9 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و از یادمان های اروندکنار، هویزه، طلاییه و دهلاویه بازدید خواهند کرد.

مسئول بسیج کارمندان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیجیان اعزام شده در این کاروان تا 10 فروردین در مناطق عملیاتی جنوب حضور خواهند داشت و راویان در مناطق مختلف عملیاتی به تشریح عملیات های انجام شده در مناطق می‌پردازند.

سرهنگ جمشیدی هدف از اعزام کارمندان به مناطق عملیاتی را تجدید خاطره برای رزمندگان 8سال دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان های شهدا دانست و بیان کرد: باید اهداف و آرمان‌های شهدای والامقام به طور همه‌جانبه در بین همگان و به ویژه نسل کنونی ترویج داده شود تا این اهداف والا هیچ وقت گم و فراموش نشود.

وی تصریح کرد: تداوم برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که تمام تلاش خود را برای تحقق آن به‌کارگرفته‌ایم و انتظار می‌رود امسال این اردوها به صورت باشکوه‌تر و معنوی‌تر از همیشه برگزار شود.

انتهای پیام/ع

برگزاری اردوهای راهیان نور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار